ویرگول
ورودثبت نام
hosna
hosna
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

شروعی نزدیک برای پایانی دور

خب سلام

اممم راسش این اولین پستمه و میخوام خودمو معرفی کنم و هدفمو از اومدن تو ویرگول بگم

خب... راسش من تو معرفی زیاد خوب نیستم پس اول هدفمو میگم

من یا درست ترش ما نزیک به یک ساله میخوایم یه داستانی رو بنویسیم که چون صلاحیت و تجربه کافی رو نداریم حتی نمیدونیم چطور شروع کنیم این مایی که میگم من و دوستم واقع میشه

چند باری تا یه جاهایی نوشتیمش ولی خوب از آب درنیومده

پس اومدم ویرگول تا یکم تجربه نویسندگی با دل نوشته فیک یا هرچی که بتونم بدست بیارم

ولی نمیدونستم که همچین جایی هس برای خوندن دل نوشته های دوستم وارد سایت شدم که باعث شد این ایده رو عملی کنم

البته شاید تا تابستون خیلی کار نکنم به علت امتحانا و درس ولی بازم همین که باشه اوکیه

(در پنجره باز بود باد اومد پرده رفت بالا واقعا احساس کردم قلبم چند ثانیه کاملا وایساد)

خب این علت اومدنم بود

اهان و راستی در مورد موضوع یا همون اسم

شروعی بزرگ برای پایانی دور

منظورم از شروع این تمرین برای نوشتن داستانه و پایانی دور برای نوشتن خود داستان

و اینکه تو نوشتن تازه کارم و احتمالا قلمم خوب نیست ولی فکر نمیکنم افراد زیادی این متن رو بخونن اما از بازم ببخشید اگه خوندن سخته دیگه...

خب و سخت ترین قسمت معرفی خودم :

(نفس عمیق)

خب من حسنا رئیسی هستم ولی دوست دارم کیو صدام کنید❤

و راجب اسمم که به انگلیسی زدم

کامیناریه و کیو هم مخفف کیوکوفوکا عه این دوتا اسم کاندید بودن برای شخصیتم تو داستان ولی الکس ( اسم دوستم) نزاشت ??? گفت باید انگلیسی باشه

پس اسمم شد اسکارلت درستش

سکارلته که اینجوری راحت تر تلفظ میشه

اهان و اینکه فامیل رئیس جمهور نیستم

و‌..

اممم

رنگ مورد علاقه آبی و طوسیه

تاحالا تست mbti رو کامل ندادم (خیلی سوال میپرسه) پس نمیدونم ... اهان ولی یبار که تقریبا همه سوالاشو جواب دادم(.....) اممم اسمش چی بوددددد فک کنم اسکریت داشتممم

(درحال گشتن)

اهاننن

ENP_T شدم

خیلی معنی حروفشونمی دونم ولی ۷۰ درصد برونگرام

و دیگه..اممم وایسا

اصا ایناشم میگن؟ نمیدونم ?

خب بریم؟ سراغ بقیه معرفی

من ارمیم و بایسم جینه

اوتاکوعم و با گوشی بیشتر فقط فیلم میبینم و چیز میز میخونم

کتاب خوندنم دوس دارم

درس مورد علاقم علومه و تو اجتماعی خیلی ضعیفم

وهمینا دیگه

الان خیییییلی خوابم میاد

و فردا باید کلی اجتماعی بخونم چون شنبه از ۶ تا درسش اجتماعی داریم و فردا پنجشنبس

حالا اگه علوم بود از دوماه پیش شرو می کردم به خوندن???

خب فک کنم برا اولین پست کافی باشه

پس خدافظظظظظ




پایانی دورتست mbtiتمرین نوشتندل نوشته
Kiu/Q
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید