ویرگول
ورودثبت نام
محمد نصیری
محمد نصیری
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

قانون تمرکز در یادگیری! - چگونه فوق متخصص شویم؟!

همه‌ی انسان‌ها دوست دارند که ثروت‌مند شوند، همه‌ی انسان‌ها دوست دارند آزادی را تجربه کنند، آرامش را تجربه کنند، خوشبختی و سعادت‌مندی واقعی را داشته باشند. اما آیا ما که می‌خواهیم به تمامی این موارد برسیم حاضریم بهای آن را پرداخت کنیم؟

بها دادن این نیست که سختی را تحمل کنی تا به یک خواسته‌ای برسی، بها دادن منظور این نیست که بی‌پولی یا مشکلاتی از این قبیل که مربوط به زندگی ما می‌شود را تحمل کنیم.


حاضری بهای رسیدن به خواسته‌ات را پرداخت کنی؟

منظور از بها دادن زمان گذاشتن، انرژی گذاشتن، تمرکز کردن، خواستن یک چیز با تمام وجود و هدف داشتن است. همه‌ی ما فکر می‌کنیم برای اینکه انسان موفقی و ثروت‌مندی در زندگی خود باشیم، باید سختی‌هایی را تحمل کنیم باید رنج‌هایی را تحمل کنیم. اما اینطور نیست.

آیا از کار خود لذت می‌برید؟

اگر از کار خود لذت ببرید و عاشق کار خودتان باشید به مسیرهایی هدایت می‌شوید که هیچ وقت ذهن حال حاضر شما به آن مسیرها خطور نمی‌کند. برای موفقیت در هرکاری باید از آن کار لذت ببرید بطوری که هرروز صبح با اشتیاق به سرکار خود بروید. البته که ممکن است همیشه شرایط خوب نباشد و حال بد هم سراغ شما بیاید که این امری طبیعی است.

تمرکز صد درصد روی یک کار!

خب حالا که کار مورد علاقه خود را پیدا کردید باید تمرکز کنید. کاری که عاشق آن هستید ممکن است در اوایل راه برای شما درآمد نداشته باشد، درآمد شما مهارتی است که در طول این مسیر یاد میگیرید. :)

روزانه 10 ساعت آموزش ببینید!

آیا روزی شما جَنَمِ این را دارید که روزانه ده ساعت تمرکز کنید و یاد بگیرید؟ :) اینجا است که شما باید یک تصمیم جدی بگیرید که حاضرید این کار را بکنید یا نه! وقتی می‌گویم تمرکز یعنی اینکه هیچ کار دیگه‌ای انجام ندهید، یعنی گوشی موبایل خود را خاموش کنید و نان استاپ یاد بگیرید، تحقیق کنید، بررسی کنید و یاد بگیرید.

اگر شما به این پاراگرف بالا که نوشته‌ام عمل کنید نمی‌توانید که موفق نشوید! اصلا با عقل جور در نمی‌آید که موفق نشوید. شما در هرصورت و طی کردن تکامل موفق می‌شوید.

نکته‌ی مهم‌تر در این 10 ساعت آموزش دیدن!

فقط یادگیری مهارت تخصصی کافی نیست. شما باید روی ذهنیت خود کار کنید، باید باورهای مخربی که مانع پیشرفت شما هستند را از ذهن پاک کنید. اگر شما یک مهارت را یاد بگیرید و باور داشته باشید که در این حوزه نمی‌توان ثروت‌مند شد چگونه می‌خواهید ثروت‌مند شوید؟ تا باورهای خود را درست نکنید تا به خودتان و خدای خودتان ایمان قلبی و صد درصدی نداشته باشید هرچه هم که علم خود را ببرید بالا نمی‌توانید موفق شوید اگر هم موفق شوید ثروت‌مند نمی‌شوید.

پایان

حقیقتا من اومدم تا یک رپورتاژ برای سایت بنویسم اما الهام شد که این‌ها را بنویسم شاید یک نفر آن را مطالعه کند و هدایت شود. من خودم اول این مسیر هستم الان که دارم این متن را می‌نویسم در ایران زیبا در شهر زیبای یزد زندگی‌ می‌کنم. انشاالله از آمریکا از ایالت کالیفرنیا و شهر سانفرانسیسکو برای شما بنویسم اونوقت قطعا حرف‌های من و باور می‌کنید و بیشتر بهش عمل می‌کنید. من خودم حال عمل کردن به این حرف‌هایی که در بالا زدم هستم شما هم اگر می‌خواهید زندگی خود را تغییر دهید عمل کنید.

اینجا هم یه لینک میدم به سایت خودمون آکادمی روان و حس یاد چون خیلی داریم براش زحمت می‌کشیم و تلاش می‌کنیم که بشن جز اولین‌های ایران در ضمن برای اینکه در مورد قانون تمرکز کردن بیشتر بدونید پیشنهاد می‌کنم لینک زیر رو حتما ببینید: اینجا کلیک کن








تمرکزمهارت تخصصییادگیری مهارتقدرت تمرکزموفقیت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید