ویرگول
ورودثبت نام
نویسنده|ویراستار|ناشر|سارا مرتضوی
نویسنده|ویراستار|ناشر|سارا مرتضوی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

هر چی که بخوام دارم

صبح بخیر

امروز برعکس دیروز که یک ساعت و نیم دیرتر بیدار شدم، یک ساعت و نیم زودتر بیدار شدم، انگار خدا هم میخواست جبران کنه. بعد رفتم سراغ دانلود، یه مشتری سختگیر پیدا کردم که ناجور گیر میده منم که میدونین، نمیرم عقب، سرهم بندی هم توی کارم نیست چون اعتقاد به مال حلال دارم در نتیجه آموزشهای حرفه ای پیدا کردم و یاد میگیرم و ایده هام رو طرح ریزی میکنم.

الان سومین روزه که رنه رو گوش ندادم، یعنی نمیرسم ولی تمرینهاش رو انجام میدم.

دیروز عصر جلد اول دنیای جادویی با نام دنیای رنگی رنگی رو گذاشتم ویرگول، البته فایلش رو میخوام قرار بدم، هم پی دی اف، هم صوتی، هنوز وقت نکردم. جلد سوم هم اروم اروم دارم پیش میرم.

همسرم یه فیلتر شکن خریده که دارم تلاش میکنم به کامپیوتر وصل کنم ولی ویندوزم فعلا جوابگو نیست، تلاش میکنم حلش کنم، اگه نشد ویندوز رو عوض میکنم. ماهی 350 هست فیلترشکنه و سرعتش توپه.

این ارور رو میده

Component 'Codejock.Controls.v16.2.4.Demo.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid

اگه کسی میدونه که بهم بگه، بعلا دارم کدکس دانلود میکنم که حل شه. منهای همه اینها ظهر تا عصر خونه نیستم و کلا از همه چی دورم. بماند که امروز رفتم رو پشت بوم و کلی از نور خدا انرژی گرفتم. عکسش رو استوری کردم در روبیکا و اینستا

sara_virastar: rubika

saravirastar: insta

سارا مرتضویویراستارصفحه آراییویراستاری
من یه کتابخون و ویراستار حرفه‌ایم که طی یک برنامه تنظیم‌شده کار می‌کنم:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید