ویرگول
ورودثبت نام
خانم میم..
خانم میم..
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مرداب/

می بینم که اصلا تحویل نمیگیرید...

بعضی وقتها آدم حس میکنه گیر کرده تو مرداب هر چی بیشتر تلاش میکنه بیشتر میره توش واقعا خسته کننده اس این حس خیلی وقت ها ممکن بیاد سراغمون ، مردابی پر خاطره از آدم ها که آزارمون میده

می دونی کاش این خاطرات از افرادی باشه که کمتر دوسشون داریم کمتر باهاشون ارتباط داریم ولیییی این خاطره ها از نزدیک ترین افراد زندگی نشات میگیره مثل دوست صمیمی، پدر، مادر، خواهر و برادر یا ...

من الان بدجور تو این مرداب گیر کردم هی می خوام زندگی عادیمو بگذرونم اما یهو یکی از اون خاطره ها دوباره منو با خودش غرق میکنه

تو چطور تونستی بلند بشی؟؟؟ میشه راه حلت رو بگی

پ.ن: قبلا براتون نوشتم دعا کنید یه روز بیام همین جا از لذت رسیدن به هدف بنویسم اما الان می خوام دعا کنید بتونم بلند شم و از این مرداب رها شم

خیلی سخته میام پیام های گذشته ام رو میبینم و با الان خودم مقایسه می کنم میبینم چقدر کدر شدم :)

پدر مادرخاطرهویرگولمرداب
خط خطی های خانم نیمچه خانه دار (:/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید