ویرگول
ورودثبت نام
Maryam
Maryam
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

اوپنهایمر،کاشف بمب اتم

تا حالا شده بعد تموم شدن فیلم،یه حال کثافتی داشته باشین،تاسف بخورین به حال زمین و کهکشان؟گریه هم بکنیدا ولی از شدت حق بودنش سینتون سنگین شه؟

پنج شنبه شب،کیفیت اصلیش منتشر شد و همون وقتم دانلودش کردم.

اونجوریم که میگفتن پیش نیاز دیدن این فیلم اینه که:«ایلس تون ۸/۵باشه و سیاست بدونید و فیزیک مدرن بدونید و ...»هم نبود.حداقل من که فهمیدم چیشد حالا دیگه نمیدونم.

ولی ۳فاکینگ ساعت فیلم بودا!!که من بیش از اینا شد؛چونکه یه عادت بدی که دارن این خارجیا، تند تند حرف میزنن؛سریع میره سکانس بعدی یا هم میرن یه جا دیگه!یاواششش بذار ببینم چی شد مرد!!

دیگه اینم مطمئن شدم توماس شلپی قبل از اینکه سناریو رو بخونه ،میگه شخصیته سیگار میکشه یا نه؟اگه نمیکشه من نیستم.(کیلین مورفی،جی رابرت اوپنهایمر)فعلا دو تا فیلم اخیری که دیدم ازش که صدق میکرد.

چیزی راجب به محتوا نگفتم‌ و نمیگم بیشتر،فقططط!خیلی مهمه این نکته !

فیلم خوبیه،به به خوشمان امد امااا،با خانواده نبینید که با اینکه شیفتی شیندرز و ۳۶۵روز رو ندیدم و نخواهم دید،فکر کنم ازونا هم مورد دار تر باشه!

تو این زمینه صدا و سیما باید بهشون یاد بده چطور سانسور کنن که نصف فیلمو نفهمی چی شد!

نمیدونم بدون سانسور میشه فهمید یا نه.منکه پاییزو به خونه آورده بودم و چند باریم گوشیمو تکوندم،برگا بریزن ببینم فیلمم‌ رو.

فکر کنم بازترین فیلمی بود که دیدم. مدام هم داشتم زنه رو فحش میدادم که چطور روت میشه زن؟حیا؟عفت؟اینا رو ولش کن، چرا کامل لختی آخه؟

توماس عزیزم!تو چرا؟یه نقش باربیم که بازی کرده بودی!?اهه نکنید اینکارا رو!!ذهن پاک منو آلوده کردین،من به این خوبی و مثبتی!

کیلین خاتومِ عمه عصمت
کیلین خاتومِ عمه عصمت

برام مهم نیس دلیل ساخت بمب اتم،این وحشتناک ترین و بی رحمانه ترین کار تاریخه.با خودشون گفتن، بذار امتحانش کنیم رو دو تا شهری که اهمیت فرهنگیش کمتره،ببینیم چی میشه!

چطور میتونن وجدانشون رو آروم کنن؟درک نمیکنم!






اوپنهایمربمب اتمکیلین مورفیجنگ جهانی دوم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید