ویرگول
ورودثبت نام
Maryam Pourmand
Maryam Pourmand
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

Black🖤pink🦩

عنوان یکم غلط اندازه،و شاید کِرمای درونم دلشون لولیدن میخواد که از شباهت به باند موسیقی استفاده کردم.

کی پاپ فن نیستم.معنی این دو کلمه،اسم دو تا رنگه!یا بهتر بگم دو تا روحیه متضادی که دارم.


مدلی که من دیده بودم، مطئنم یه صلیب برعکسم داشت.ممکنه تو طرحا کم کم حذفش کرده باشن اما دوست ندارم فکر کنم خطای حافظه افزوده باشه؛هر چند ممکنه!
مدلی که من دیده بودم، مطئنم یه صلیب برعکسم داشت.ممکنه تو طرحا کم کم حذفش کرده باشن اما دوست ندارم فکر کنم خطای حافظه افزوده باشه؛هر چند ممکنه!

این تیشرتو یادتونه؟

ماه محرم این و چیزایی مثل همین زیاد شده بود.منکه تا دیدم خیلی خوشم اومد!بیش از اندازه دارک و غیرمتعارف بود.😅

هیچ جوره نمیشه مثبت بهش فکر کرد.اولاً که داره یه نوعی از مواد رو استشمام و مصرف میکنه.دوماً که ناخناش مشکی و کاشته.سوماً راهبه اس،دین داره به هرحال(بعضی از خبرگزاری ها،فکر میکنن چادر سرشه ولی چادر نیست که بخوایم توهین به اسلام بگیریم)

اما تسبیح گردنشه پس،میتونیم اینجا در نظر بگیریم کلا به دو تا دینش پشت کرده و مهم نیست براش.

بسه دیگه دارم میام پایین!


قرار بود با داداشم و زنداداشم ست بگیریم اما سه تا نداشت.البته یه مشکل کوچولویی هم بود اما مهم نبود که پسرونه اس،چون لَش بود.

اینا دلایل کافی ای نبود که نخوام حداقل برا خودم بگیرمش!امکانِ بی خانمان شدنم و اینکه جایی هم نمیشد اینو پوشید،دلیل لازم و کافی ای شد که نخرمش.

من دلیل این علاقه رو به شخصیت نیمه تاریکم نسبت میدم.مثلا این عکس رو دوست دارم:

یه مدتم این دو تا بک گراندام بود:

وای که بخاطر این من چقدر از مامانم حرف شنیدم،و ازونجا بود که صفحه قغلمو چیزی نمیذارم که زیادا بد باشه،انا خب بهم بگین اسکلتی که خوابیده چشه؟!
وای که بخاطر این من چقدر از مامانم حرف شنیدم،و ازونجا بود که صفحه قغلمو چیزی نمیذارم که زیادا بد باشه،انا خب بهم بگین اسکلتی که خوابیده چشه؟!


این یکی علاوه بر اینکه جوکره و جوکر دوست داشتنیه کلا،اگه خون نداشت شاید انقد محبوبم نبود‌.

خیلیا خون میبینن غش میکنن و یا وقتی خون میدن فشارشون میفته،اونوقت من چهار چشمی به سرنگ نگاه میکنم ببینم چقدر پر شد.

تازه تحلیل هم میکنم که اینبار خونم نسبت به بار قبل پررنگ تره یا چرا زیاد خون نیومد.وای بوش هم که نگم اوفف!!

دلیلشو دقیق نمیدونم و حتی نمیدونم خوبه یا بد.


خب حالا بذارین با روحیه لطیفم آشناتون کنم که هر کس میگه کیوتی، احتمالا این روی منو دیده!

تا همین چند ماه پیش نمیدونستم چقدر صورتی دوست دارم.حتی نظرم این بود که نه!چه چیزا! صورتی مال دختر بچه هاست،من از صورتی متنفرم. اما نه هر طیفی!

همونقدر که از صورتی جیغ رنگ باربی بدم میاد،عاشق طیف کم رنگشم.

اینو وقتی فهمیدم که دیدم دو تا مانتو،کلی لباس و بک گراندام و عروسکام، همه این رنگه!

یادمه یکی از کوچولوهای فامیل میگفت: من با عروسکم میخوابم.گفتم منم.یه نگاه بالا تا پایین انداخت. اصلا متوجه نمیشد،هی میگفت:بگو نه!تو که بزرگی!

چه ربطی داره دختر؟عروسک دوست دارم!از بغل عروسک فروشی که رد میشیم دست و پام شل میشه.

ابن مثلا
ابن مثلا

منکه ایده ای ندارم چطور یه آدم میتونه در عین کیوت بودن ترسناک هم باشه،اما هستم دیگه !

میتونید به تنظیمات کارخانه مراجعه کنید؛من گردنم درد میکنه میندازم تقصیر خدا.













صورتیمشکیخونموسیقی پاپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید