ویرگول
ورودثبت نام
آسمون؛
آسمون؛
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

نویسنده ابرها رو به مرگ است

حقیقتا هدف خاصی از نوشتن این پست ندارم.

فقط بدونید که دارم از حجم سرفه و گلودرد و آبریزش میمیرم?انقد تب دارم که الان حاضرم خودمو برای آب یخ بکشم ولی گلوی خویش پوزخندی زده و از منع کردن من لذت میبرد?همزمان وقتی بلند میشم حس میکنم 60 کیلو وزن اضافه کردم و پاهام خم میشن. میدونی قسمت جالبش کجاست؟

1-کلی درس و تکلیف ریخته روی سرم.

2-استاد کلاس تیزهوشانم داره کلمونو میکنه که بیشتر تست بزنین.

3-نمیتونم از روی تخت پاشم.

4-کلی تکلیف زبانم هست.

5-یه ذره م اشتها ندارم و ترجیح میدم فقط آب بخورم.

6-وقتی پامیشم سرم گیج میره.

بله.. خلاصه که قدر آب یخ رو بدونید?

حاشیه 1:کوتاه و پرمعنی!

حاشیه 2:نویسنده ابر ها رو به مرگ است?

نویسنده ی ابر ها رو به مرگ استسرفه
رنگ آبی آسمون برای پر کردن جوهر خودکار بیک؛
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید