ویرگول
ورودثبت نام
𝚣𝚎𝚒𝚗𝚊𝚋
𝚣𝚎𝚒𝚗𝚊𝚋
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

شدم یه پارازیت...

سلام
شدم مث یه پارازیت توی زندگی همه...
که میام هواییشون میکنم بعد ولشون میکنم....
چقد چندش!
از چنین ادمایی متنفرم!
امروز اخرین دوستمم رفت!
ینی روندمش!
ادم خوبی نیستم؟ اره آدم خوبی نیستی...
واسه همین باید از همه چیز دور بمونم از مجازی و از واقعی باید از همه کس دور باشم!
من به طور ناخود آگاه با همه مهربونم و سعی میکنم هوای همه رو داشته باشم! و این کاره من غلطه!
باعث میشه افراد بهم دل ببندن...
در حالی که من فقط یه متغیرم...
همیشه!
برای همین میخوام به خدا پناه ببرم!
درست مثل روزی که به دنیا اومدم!
درست مثل روزی که برای اولین بار نماز خوندم!
درست مثل روزی که به سن تکلیف رسیدم!
ولی نمیدونم میتونم یا نه!
حدودا ده یا پونزده تا از موهام سفید شده و این برای یه دختر شونزده ساله زیاده؛ نه؟
چادر و حجاب رو دوست دارم اما اطرافیانم مخالف هستن حالا چکار کنم؟
درس رو دوست دارم ولی بابام میزنه تو سرم حالا چکار کنم؟
رابطه با خواهرمو دوست دارم اما اون منو دوست نداره حالا چکار کنم؟
هزاران هزاران حالا چکار کنم توی ذهنم داره مانور میده و من سر در گمم واقعا نمیدونم چکار کنم...
حس میکنم شخصیت زننده ای دارم...
+ خدا منو قبول میکنه؟
اره که قبول میکنه فقط این تویی که باید نیرو داشته باشی تا بدون جا زدن بتونی به سمتش قدم برداری!
ادم تنها هرکاری ازش سر میزنه.
من یه آدم تنهام ولی همه توی زندگیم سرک میکشن و دخالت میکنن؛ چرا نمیتونم یه آدم تنها باشم که خودم برای خودم تصمیم بگیرم و زندگی کنم؟
به قول همین دوستی که امروز ترکم کرد یا بهتره بگم از خودم روندمش من خانواده عجیب غریبی دارم!
اما خانوادم هرچقد هم که عجیب غریب باشن من دوسشون دارم و بدون اونا هیچ جوره وجودی ندارم!
همین الانشم خانواده پدریم به خاطر پدرم هر از گاهی با یه تماس تلفنی جویای احوال میشن و خانواده مادری به خاطر مادرم...
پس من فقط خانوادمو دارم!
امروز بالاخره کتاب نقش اول زندگی رو تموم کردم!
دلم یه عشق پاک مثل عشق نازنین رو میخواد!
اما میتونم همچین عشقی نسبت به یک نفر داشته باشم یا تا اخر عمرم قراره که روح افراد رو بازی بدم؟
من واقعا یه آدم رقت انگیزم...
هووووف...
امیدوارم هیچوقت نَمیرم...
چون خانوادم رو دوست دارم...

« کتاب:
نام: نقش اول زندگی
نویسنده: آذر بیرانوند
ژانر: عاشقانه-اجتماعی
سال چاپ: ۱۴۰۲
قیمت: ۱۶۲۰۰۰
تخفیف هم داره...»




نقش اول زندگیحجابچادرخانوادهعجیب غریب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید