ویرگول
ورودثبت نام
سيما دهقاني
سيما دهقاني
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

حضور استاد دهقاني در وركشاپ آموزشي و ورزشي در باشگاه يوگا ستايا

خودآگاهي همه چيز است.

خودآگاهي يعني اينكه من يك درك درست و عميق از خودم، باورهام ، احساساتم داشته باشم ، بدانم از كودكي تا الان در درونم چه چيزهايي انباشته كردم كه زندگي من در حال حاضر اينجوري هست.

ما فكر مي كنيم براي تغيير بايد از بيرون اقدام كنيم، فكر مي كنيم اگر فلان خانه يا ماشين بخرم يا حتي اگر ازدواج كنم همه چيز درست ميشه اون آرامشي كه دنبالش هستم بدست ميارم، ولي دوست خوب من حتي اگر بهتر از اينها هم بدست بياري باز هم آرامش نداري باز هم احساس كمبود و عدم رضايت اذيتت ميكنه، براي بدست آوردن اينا فقط كافيه اول درنتون رو درست كنيد. اول روي خودمون كار كنيم و بعد ثروت، ازدواج خوب و ... خودشون به سراغتون مياد.

احساس لياقت يا خود ارزشمندي چه تاثيري بر زندگي ما داره؟

همه ما از دوران كودكي تا الان به دلايل مختلفي مورد تخريب و سرزنش والدين، معلمان و يا همسن سالامون قرار گرفتيم و خودارزشمنديمون از بين رفته، و بعد از آن خودمون هم شروع كرديم به تخريب خودمون، با انتقاد كردن از خودمان ، كه من به اندازه كافي خوب نيستم، فلاني از من بهتره، زيباتره، و يا نتونستم نمره خوبي كسب كنم، نتونستم نفر اول بشم و ....

به مرور زمان اين احساس لياقت اينقدر پايين مياد كه نميتونيم حتي اونجور كه بايد در جامعه حضور داشته باشيم، احساس لياقت روي تمام جنبه هاي زندگي ما تاثير داره حتي روي ثروتمند شدن، يعني اينكه تا زماني كه من خودم رو لايق ثروت ندونم نميتونم خودم رو ارائه بدم نميتونم ثروت جذب كنم ، حتي خودم رو لايق پيگيري آرزوهام نميدونم، يا زماني كه خودم رو ارزشمند ندونم نميتونم اون ازدواجي كه ميخام داشته باشم در واقع خودم رو لايق عشق نميدونم كه بتونم ازدواج خوبي داشته باشم يا اينكه اگر ازدواج كردم ازدواج موفقي داشته باشم، احساس لياقت در تمام جنبه هاي زندگي تاثير داره، و فقط با خودآگاهي ميتونيم اون رو افزايش بديم.

مراقبه و نيايش پاياني وركشاپ
مراقبه و نيايش پاياني وركشاپ


در پايان يك مراقبه و نيايش داشتيم.

در اين مراقبه تصور كرديم كه هاله اي از نور اطرافمون رو گرفته و هر كجا مي رويم همراهمون هست و مراقبمون هست و در پايان نيايش و شكرگزاري انجام داديم.


براي شركت در دوره هاي آنلاين و حضوري و شركت در كارگاههاي آموزشي استاد دهقاني فقط كافيه با شماره زير تماس بگيريد يا پيام بديد.🙏

09178863950




دوران کودکیاستاد دهقانیخودشناسیخودآگاهی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید