ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا
علیرضا
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

بیمه حوادث ابرقهرمانان

فیلم مورد علاقه ام را پیدا کرده بودم و رفته بودم که تنقلات مناسب بافیلم جدیدی که میخواستم ببینم رو پیدا کنم...

...

...

ببخشید معمولا انتخاب تنقلات از خود فیلم برایم بیشتر زمان میبره خب بالاخره پیدا کردم و اماده کردم حتما دوست دارید بدونید چه خوارکی این همه زمان برد خب حق دارید ولی بیاید از موصوع خارج نشیم :)

فیلم رو پخش کردم تا این با تیتراژ آن متوجه شدم فیلم ابر قهرمانی هست خوشحال شدم تنقلات خوشمزه و مورد علاقم رو در کنار خودم گذاشتم و با اولین قسمت از خوراکی صحنه فیلم با بریدن دست شروع شد و اون خوراکی مورد علاقه رو در دهانم نگه داشتم چون نمیخواستم رابطه عاطفی ام با آن خوراکی با آن صحنه وحشتناک تحت شعاع قرار بگیرد🥲

پس صبر کردم که جلوتر پیش برود کار به جاهای تاریک تر پیش رفت در واقع ابر قهرمان ما با یک عالم بمب های دست ساز در داخل بشکه در حال منفجر کردن خود بود که آن هم انجام داد و تکه های بدنش به لنز دوربین چسبید ،حتما تا اینجای کار متوجه شدید که چه فیلم ترسناک و حال بهم زنی دارم میبینم اما عجله نکنید وقتی که ادامه فیلم رو دید متوجه شدم که بخاطر رابطه عاشقانه ای که آن شخصیت داشته دست به این کار میزنه و با فهمیدن آن عشق زیبا حس خوبی برایم تداعی شد امیدوارم فیلم رو حدس زده باشید یه راهنمایی کوچیک قسمت ۴ اون در ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران میشه ،مطمئنم درست حدس میزنید😉

خب حالا شاید سوال برایتون پیش بیاد که چرا بیمه حوادث ابر قهرمانان برای عنوان انتخاب شده خب خیلی خلاصه بخوام براتون بگم بیمه ها در واقع به کسانی خسارت ایجاد نمیکنند یا خسارت نمیگیرند و حق بیمه هم تمام و کمال پرداخت میکنند علاقه خاصی دارند خب قهرمان داستان ما پس از هر اتفاقی دوباره از بدن خود دست و پا جدید بدست میاورد و دوباره بهبود پیدا میکند پس بهترین گزینه شرکت های بیمه حوادث هست

زندگی تون پر از عشق

بیمه حوادثرابطه عاطفیلنز دوربینعشقبسپرش_به_ازکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید