ویرگول
ورودثبت نام
الهه گلکار
الهه گلکار
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

هوار..داد یکی منو نجات بده!

صدای هوار را می‌شنوید صدای داد وبیداد روان تان را که فریاد می‌کشد تا کسی اورا نجات دهدچی ؟پولهایی که با زحمت به دست آوردید و الان در جیب مشاور دکتر هست چی می بینید چه می‌خواهید نجات نجات کی؟از چی؟از همسر نامهربان و عصبی و بی پول و هزارتا بی دیگر؟از خانواده دیوانه اش؟از دوستان بی معرفت و دو دوزه بازتان؟از جامعه ای که هستیم و هزار تا کمبود و مسوول دزد دارد ؟ازمحل کار و همکاران دورو و رئیس زورگو؟بازم بگویم شما نجات دهنده قهرمان سوپر من میخواهید در این چند سال عمر خودتان آیا نجات دهنده ای دیده اید اگر کسی مشاوری کوچری مشاوره ای هم داد اول خودتان

باید با خودتان یک دله بشوید و پاشنه گیوه هاتون را ور بکشید و یاعلی گویان کمر راست کنید و بگویید من تنها خودم را دارم اگر کمکی ویا حمایتی از خانواده دوستان مشاوران هم می رسد خدا راشکر ولی قدم های مهم را برای نجات از دست همه ی این مشکلات را باید خودم بردارم

نجات دهنده پیدا شد تورو خدا هوار نکشید







نجات
من الهه گلکار عاشق ریاضی و ادبیات و نوشتن و خواندن رمان و مقالات هستم آرزویم این است که روزی مرزبندی ذهنی بین انسانها برداشته شود و همه علاوه بر عشق ملی وفرهنگ وباورشون عاشق هم و دوستار هم باشیم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید