ویرگول
ورودثبت نام
هوفر حسینی
هوفر حسینی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

صراحت تمام عیار

فصل جدید کتاب خوانی و یادگیری در زندگی برای من با این کتاب آغاز شد،البته فرصت نشد زودتر از این به اشتراک بذارم.

این کتاب به عقیده‌ی من بسیار قابل اعتنا و آموزندست.شاید برای کسی که تیمی را هدایت می‌کند مفیدتر باشد.
بدون اینکه بخواهم توقع زیادی از کتاب ایجاد کنم خواندن این کتاب رو حتما به کسانی که در یک تیم کار میکنند وبخصوص مدیران با خیالی آسوده پیشنهاد میکنم.

اطلاع دارم بسیاری از فصول از این کتاب توسط واحدهای منابع انسانی در شرکت‌های ایرانی به عنوان جزوه‌های آموزشی برای ”فیدبک دادن” استفاده می‌شود.

در بخشی از کتاب صراحت تمام عیار نوشته شده:

رابطه‌ها هستن که شما رو می‌سازن، نه اعمال زور و قدرت. در صراحت تمام‌عیار، گوش‌دادن و فهمیدن بیشتر از امرونهی به آدما، مدیران رو به خواسته‌هاشون می‌رسونه. بیشتر باید صحبت کنی تا امر، بیشتر باید آدما رو ترغیب به تصمیم‌گیری کنی تا اینکه خودت تصمیم بگیری؛ بیشتر باید افراد رو قانع کنی تا اینکه بخوای دستور بدی؛ یادگرفتن مهم‌تر از بلدبودن هست.


آموزشیمنابع انسانیکتاب خوانیصراحت عیار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید