ویرگول
ورودثبت نام
Roya
Roya
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

چالش بیو

Lonarkaid:سازنده چالش

۱- پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه:آینده

۲- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم:دلخوشی

۳- اگه یه رایحه بودم:بوی خاک بارون خورده ،بوی گل محمدیایی که بهارا مامانم خشک میکنه

۴- اگه یه شیء بودم: ماشین قدیمی پدرم

۵- اگه یه رنگ بودم: سورمه ای ،زرشکی

۶- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم:پرواز

۷- اگه یه ژانر بودم: ماجراجویی،فانتزی

۸- اگه یه نوع قهوه بودم: لاته، موکا

۹- اگه یه حس بودم: اون حسی که یچیزی تو دل ادم جاش خالیه(اسمشو نمیدونم چی بزارم)

۱۰- اگه یه مکان بودم:خونه قبلیمون

۱۱- اگه یه چیز تو طبیعت بودم:بارون

۱۱- از چی متنفرم: دورویی ،دروغ، حس ناکافی بودن به دیگران دادن

۱۲- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: شاید ته مونده امیدی ک به آینده دارم

۱۳- تو چه کاری استعداد دارم:خندوندن بقیه درحالی که خودم داغونم

۱۴- چی منو از دپرس بودن نجات میده:حرف زدن با کسایی ک دوسشون دارم یا دیدنشون،ساختن سناریو تو ذهنم

۱۵- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم:یک ماه

۱۶- کاراکتر انیمه مورد علاقم : نگاه نمیکنم زیاد..

۱۷- چیزایی که دوسشون دارم: کسایی ک دوسشون دارم ،اهنگ،ماشین بازی،موتور،قدم زدن زیر بارون

چالشبیو
خسته تر از خسته ام...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید