ویرگول
ورودثبت نام
محمد گلشنی جم
محمد گلشنی جم
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اعتراف به عشق ... و دیگر هیچ

.

من اعتراف می کنم که عاشق هستم و تو را دوست دارم.

هرچند که این احساس درونم پیچیده است و نمیتوان چطور برایت وصفش کنم!

اما در عین حال نمی توانم آن را در دلم نگه دارم، حاضرم ریسک کنم و عشق خود را بیان کنم.

چه اتفاق مورد انتظارم بی افتد و چه نیفتد!

عشق من و احساساتم صادق و عمیق است...

.

دیدید؟!

فقط کافیست که احساس خود را با اعتماد به خودتان بیان کنید و آن موقع است که اگر هم به خواسته دلتان نرسیدید؛ شرمنده خودتان نمی مانید☺️

بیان کردن عشق و اعتراف به آن گام اول در راستای برقراری رابطه می باشد و از طرف دیگر شخص مورد نظر، ممکن است نیز احساس مشابهی داشته باشد و این می تواند شروع یک ماجراجویی بی پایان باشد

پس اگر احساس میکنی که طرف مقابل واقعا میتونه یک تیکه از پازل وجودت باشه، معطلش نکن !

برو جلو !


«توی سایت جوان نو میتونی آموزش مهارت های ارتباطی ببینی »

برقراری رابطهعشق
محمد گلشنی جم کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی، مربی فن بیان و مهارت های ارتباطی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید