ویرگول
ورودثبت نام
آریا بهروزیان
آریا بهروزیان
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

تجربم از تعهد ورزشی و ورزش کردن و تاثیرات اون روی جمع بندی فکری و قدرت تفکرم

من شاید اگر دو سال پیش بود میگفتم از ورزش متنفرم و حتی ی پست ورزشی هم نمیزاشتم اما الان بعد از یک سال که ورزش حرفه ای رو شروع کردم به شدت بهش علاقه دارم و ی جورایی موتادش شدم و نمیتونم کنار بزارمش به حدی که اگر ورزش کردن رو کنار بزارم باعث ایجاد درد توی بدنم میشه و باید حتما قرص بخورم تا اروم بشم امروز میخوام راجب تاثیرش تو زندگیم صحبت کنم بالاخره ویرگول قدرت نوشتن افکارت رو بهت میده و خوشحالم که میتونم افکارم رو بنویسیم این خیلی ارومم میکنه کلا من یک سال پیش قبل از اینکه شرکتمونو شروع کنم و بیام توی دنیای استارتاپ و اینا ی پسر 12 ساله بودم که ی جورایی مهندس نرم افزاره و کلی ایده تو سرم بود که توان اینکه اجراشون کنم نداشتم یا شاید بخاطر سن کمم میترسیدم و همیشه نسبت به شروع حس ترس داشتم و یکم از لحاظ روحی اوکی نبودم نمیدونم چرا ولی بی دلیل خیلی دپ بودم اما به پشنهاد یکی از دوستام که خیلی ورزش میکرد و ی جورای استاد همه ورزشا بود و زندگیش شده بود ورزش گفتم منم باید ی تفریحی برای اروم کردن ذهن و روهم داشته باشم واسع این کار خیلی کارا کردم از مدیتیشن تا یوگا و این جور چیزا ارومم میکرد خوب بود اما تخلیم نمیکرد با چند تا از دوستام ی تعهد ورزشی راه انداختیم که توی این چالش باید تا یک ماه هر روز همراه با اون دوستمون ورزش میکردیم بعدش من هی بیشتر علاقع مند میشدم به ورزش کردن تا حدی که ی روز با از شمال شهر تا مرکز شهرمون پیاده مسابقه گذاشتیم و دویدیم شهری که من توش زندگی میکنم کوچیک تز از شهر های دیگست و شمال تا مرکزش رو ما تونستیم توی یک ساعت مفید دویدن بریم اون خیلی بهم حال داد و ی جورایی از همه افکار ذهنم پاک شد و سر کیفم اورد از روز بعدش شروع کردم بدن سازی رو شروع کردن چون خیلی تخلیم میکرد ولی چون کرونا شد مجبور بودم توی خونه ورزش کنم اما اوایل به شدت بدنم درد میگرفت و تمرین های سنگین باعث درد توی رون پاهام و سرشونه و پهلو هام شد که خیلی شبا موقع خوب ازیتم میکرد و واسه ی بازع زمانی کوتاه دوبارع ورزش کردن رو گذاشتم کنار اما باز اون حسه که میخواستم از ورزش کردن بهش برسم اومد سراقم و دوباره شروع کردم این بار پایبند تر از قبل بهش متعهد شدم و شروع کردم جالب بود که دیگه دردی توی بدنم حس نمکیکردم و کاملا اوکی بود بدنم بعدش هر شب روزی 2 یا 3 ساعت تمرین میکردم و این باعث شد تفکرم خیلی اوکی بشه و ی حس خوبی داشته باشم به ورزش کردن موتاد بشم به ورزش و نتونم ترکش کنم و از اینکه نمیتونم ورزش رو ترک کنم به شدت خوش حالم و یکی از کارای مفید امسالم این بود که بالاخره ورزشو شروع کردم و دیگه گفتم این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست و خیلی رو پا و سرحال شدم و پر از انرژی مثبت شده بود دورم و همش از ایده هام حرف میزدم و جالب تر از اون اینکه ترسم برای اجرایی کردن ایده هام دیپه ریخته بود و واقعا خوشحال بودم از اینکه قدرت شروع رو دارم و شروع کردیم با رفیقام کوییت سورس رو را انداختن و شکلش دادیم و واقعا من احساس میکنم از وقتی ورزش رو شروع کردم ی جورایی از زندگیم راضی ترم کلا اگر تاحالا ورزش نمیکردید به پیشنهاد من یک تعهد 10 روزه ورزش رو شروع کنید حالا که اینهمه این مقاله رو خوندید باید تعهدشم به جا بیارید که فقط یک نوشته نباشه اگز از سبک فعالیت من خوشتون میاد میتونید منو توی یوتیوب و بقیع شبکه های اجتماعی دنبال کنید راستی من ی پادکست دارم که خوشال میشم اگر گوش کنید از یوتیوبم

Spacify Software - qitSource,Inc.

instagram page

Youtube Channel me

ورزشورزش کردناریا بهروزیانaryia behroziuanتاثیرات ورزش
مدیر عامل و بنیان گذار کوییت سورس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید