ویرگول
ورودثبت نام
آفتاب گردون
آفتاب گردون
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

چه بگویم؟!

منی که میبینید اینجام سه بار پستم حذف شد و بازم عبرت نگرفتم و بدون کپی کردن روی انتشار نوشته زدم.

تا کنکورم کمتر از ۱۰ روز مونده اصلا استرس ندادم و این خیلی برام وحشتناکه.کی استرس منو دزدیده بیاره پسش بده من لازمش دارررررم.

ولی با این وجود از همههههه چی میترسم از خوابیدن،غذا خوردن نخوردن نخوابیدن درس خوندن یا نخوندن و هر چیز دیگه ای دارم خل میشم 😐

داشتم دنبال یکی میگشتم باهاش حرف بزنم و به قول معروف هم زبون باشه اما پیدا نکردم پس گفتم یکم خط خطی ذهنی بنویسم،شاید راحت بشم😐البته واقعا امیدوارم به کسی فعالیت من تو ویرگول برنخوره خدایی نکرده.

میدونید از چی بیشتر از همه میترسم؟تموم شدن کنکور😐من ازش میترسم چون نمی خوام انتخاب کنم،نمی خوام یه رشته ی دانشگاهی انتخاب کنم نمی خوام با بابا مامانم دعوا کنم نمی خوام فرهنگیان برم می خوام معلم باشم می خوام به حرف و تجربه ی بزرگ ترا گوش بدم،من نمی دونم چی می خوام😭😭😭😭کاش فاصله ی مهر تا اسفند تموم نمیشد کاش پنجشنبه ی هفته ی دیگه نیاد.

و میدونید جالبیش کجاست؟😀بوی جنگ میاد...قدرت خدا همه چی دست به دست هم داده.

ای خدا جان شکرت

بابت اینکه از ظرفیت هام نهایت استفاده رو کردم

بابت اینکه ویرگول هست

بابت اینکه دارم بزرگ میشم

و همه ی چیزای دیگه ای که دادی

انتخاب نمی‌خواماسترسویرگول
اگر زرتشت،علی(ع) را می دید می نوشت:گفتار علی،پندار علی،کردار علی...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید