ویرگول
ورودثبت نام
من یه ISTJ هستم
من یه ISTJ هستم
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بیو گرافی باجی سان?

شخصیت

باجی شخصیتی وحشی دارد. او عاشق هیجان و آدرنالین است و مایکی در مورد او گفته است که بدون دلیل خاصی فردی را در خیابان مشت می‌زند، فقط به این دلیل که احساس خوبی از این کار دارد. در مبارزات او همیشه پوزخندی به همراه دارد.

باجی شدیدا به باند تومان وفادار است. او مایل است خود را به عنوان شرور در نظر دوستان و رفقای خود قرار دهد تا از آن‌ها محافظت کند. او حتی حاضر است خود را فدا کند تا مطمئن شود که تومان راه خود را گم نکرده است و این که هیچ عضوی احساس بدی در مورد خود نداشته باشد.

او همچنین فردی با درک بالا است و می‌تواند شروران واقعی باند خود را شناسایی کند. صرف نظر از تاکمیچی، او تنها کسی است که تیزبینی بالایی از خود نشان می‌دهد.

مهارت بازیگری باجی نیز قابل توجه است. او می‌تواند هم دوست و هم دشمن خود را فریب دهد و این تصور را ایجاد کند که واقعا به والهالا پیوسته است. حتی کسانی که در ابتدا به او شک می‌کردند فریب خوردند و به این باور رسیدند که او واقعا روابط خود را با باند تومان قطع کرده است.

باند توماناحساس
یه جوری فراموشت میکنم که خودتم باورت نشه??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید