ویرگول
ورودثبت نام
مینا گروسی
مینا گروسی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

آدم گرگ بیابون بشه مادر نشه!!

میخوام یه ماجرایی براتون تعریف کنم که یه نمونه کوچیک از سختی های مادر شدن و دغدغه هایی که مادرا دارن هستش...

پسر من یک سالشه خب طبیعتا نمیتونه صحبت کنه و تو این دوران تشخیص درد و مشکل بچه واقعا سخت میشه. یه شب خونه مادرشوهرم بودیم و بعد شام پسرم شروع کرد به گریه شدید فکر کردم دست و پاشو به یه جایی زده از درد اون به شدت داره گریه میکنه ولی دیدم دلشو گرفته و فقط میگه مامانی مامانی. چند دقیقه ای گذشت دیدم که گریش بند نمیاد و همونجوری به دلش اشاره میکند نفس بچم بند اومده بودش اون شب بردیمش بیمارستان و یکم اروم شد تا اینکه بتونم پسرمو بخوابونم. این مشکلی که گفتم دوباره چند روز ادامه پیدا کرد و پسرم بی قراری و دردش بیشتر شد. خیلی نگران شده بودم انقد استرس داشتم که نمی دونستم دارم چیکار میکنم فقط دنبال یه راهی بودم که بچم انقد عذاب نکشه و زودتر حالش خوب بشه. دردش یه جوری بودش که ول کن نبود و بچه از گریه و درد عذاب می کشید. ازون شب به بعد اسهال پسرم اسهال هم گرفت و شرایط وخیم تر شد. منم که اولین بچمه و تجربه این چیزا رو نداشتم اولین بار بودش که همچنین چیزی واسه پسرم پیش میومد و من اصلا نمیدونستم راه حلش چیه تا اینجاشم هر مشکلی داشتم از مامانم سوال می کردم. حالا اون موقع هم من هر کاری که مامانم گفتش انجام دادم ولی موقتی بودش و دوباره همون مشکلا از اول شروع می شد. خواهر شوهرم سه تا بچه داره بهم گفتش من واسه هر مشکلی که واسه سه تا بچم پیش می یومد میبردمشون پیش یه دکتری که بهترین متخصص اطفال هستن رادوین ( اسم پسرمه) رو ببر پیشش مطمئن باش مشکلی که داره رو تشخیص می ده و بهترین راه درمان رو تجویز می کنه. من که فقط به سلامتی رادوین فکر می کردم و می خواستم بچم دیگه انقد اذیت نشه و بی قراری نکنه با خواهر شوهرم رادوین رو بردیم پیش دکتری که معرفی کرده بود.


محیط مطب که واقعا عالی بود و جوری بود که بچه ها اونجا حس آرامش داشتن. برخورد خود دکتر هم واقعا عالی بود ازم یسری سوالا درباره وضعیت سلامت رادوین پرسیدن و با حوصله و دقت رادوین رو معاینه کردن و آزمایش نوشتن که برای رادوین انجام بدیم. بعد دیدن آزمایشا تشخیص دادن که پسرم سلیاک داره و مصرف یسری غذاها که گلوتن داشت مثل ماکارونی و یسری مواد غذایی دیگه رو براش ممنوع کردن. دستورای دکتر رو انجام دادم و خیلی حواسم به غذای رادوین بودش سری بعد که به دکترش مراجعه کردیم رادوین خیلی حالش بهتر شده بود و بعد یه مدت کاملا حال بچم خوب شدش و الانم دیگه هیچ مشکل و دردی نداره. واقعا همونطور که خواهرشوهرم میگفت بود و دکتر رادوین تو کارشون واقعا با تجربه و دقیقن. واقعا واسه مریضاشون وقت میذارن و با صبر و حوصله جواب می دن. سلامتی پسرمو مدیون ایشون هستم که به بهترین نحو تشخیص و درمان رو انجام می دن

دکتر اطفالدکتر کودکانمادرانهبیماری کودکاندرمان بیماری کودکان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید