ویرگول
ورودثبت نام
Mahta
Mahta
خواندن ۱ دقیقه·۱۲ روز پیش

فصل پاییز٫روستا ها٫کافه ها

خب برای فصل پاییز اول از همه جاهای تفریحی که تو پاییز خیلی قشنگن رو میگم خب من از تهران شروع میکنم روستای شهرستانک٫روستای زرین دشت فیرزکوه٫روستای ایگل٫روستای سنگان٫روستای فرجه و در آخر روستای برگ جهان حالا کافه های بسیار زیبایی که در پاییز میتونید به اونجا برید رو میگم کافه نادری کافه گل رضاییه کافه کتاب فراموشی و کافه کتاب ایرانمال که در تهران هستن و میتونین برین و کلی لذت ببرید و اما فیلم ها و سریال های که تو پاییز دیدن شون خیلی خوبه و واقعا زیباست اول از همه هری پاتر ٫سفید برفی ٫آنه شرلی و زندگی دوگانه ورونیکا که همشون بسیار زیبا هستن حالا میریم سراغ آهنگ های پاییزی خب همی آهنگ های تیلور سوئیفت و تمام آهنگ های لانا دل ری (به غیر از summer time sadness ) و آهنگای ادل
خب بچه ها پیشنهادای من تموم شدن امیدوارم لذت برده باشید و خسته نشده باشید و یادم رفت بهتون بگم که خودتون رو دوست داشته باشید و از پاییز هم لذت ببرید نظراتتون رو بنویسید و اگر جایی رو یادم رفت که بگم شماها بگید تا منم بعدا بگمشون خدانگهدار🍂🍁

کافه کتابهری پاتر
سلام من مهتا هستم و بخاطر اینکه نوشتن رو خیلی دوست دارم سعی میکنم کلی چیز براتون بنویسم و کاری کنم تا شما اطلاعاتتون بالاتر بره و از نوشته های من لذت ببرید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید