ویرگول
ورودثبت نام
Mahta
Mahta
خواندن ۱ دقیقه·۵ ساعت پیش

هالوین

سلام بچه ها امیدوارم حالتون عالی باشه از اونجایی که هالوین نزدیکه منم دوست دارم به شماها هیجان و خوشحالی بدم کلی ایده باحال و خفن دارم واستون پس اگه میخوایید امسال یه هالوین باحال داشته باشید با من همراه باشید. اول از همه میکاپ هالوین که خیلی خفنه شماها میتونین جوکر و یا یه اسکلت بشین و هر شخصیت منفی و یا ترسناکی که در فیلم و انیمیشن ها دیدین دومیش یه فیلم مربوط به هالوین من انیمیشن کابوس پیش از کریسمس و برای فیلم هم یه فیلم خیلی ترسناک مثل اسمایل یا آنابل می‌تونه خیلی هیجان انگیز باشه سومی خوراکی هستش من یه ایده دیدم که چوب شور هارو به شکل تار عنکبوت روی هم میچینه و بعدش با شکلات ذوب شده روش می‌ریزه تا بچسبه و بعدش یجا میزره تا سرد بشه

خب پیشنهادی من تموم شد امیدوارم لذت برده باشید و خسته نشده باشید اگه دوست داشتین لایک کنین و اگه مشکل یا پیشنهادی داشتین نظرتون رو برای من بنویسید هالوین مبارک راستی اگه کار جالبی کردین حتما به منم بگید مراقب خودتون باشد خدافظ

هیجان انگیز
سلام من مهتا هستم و بخاطر اینکه نوشتن رو خیلی دوست دارم سعی میکنم کلی چیز براتون بنویسم و کاری کنم تا شما اطلاعاتتون بالاتر بره و از نوشته های من لذت ببرید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید