ویرگول
ورودثبت نام
Kquaakqu
Kquaakqu
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

خانوم شریفی یه حسرت دیگه

سر کلاس خیاطیمون یه خانوم سبزه سیاهی وجود داره و با ارایشی که داره به طور فریبنده ای زیبا میشه هیکل درشتی داره و لباسای قشنگی میپوشه. دختر وپسراش جوون . با وجود مهری خانوم معلم کلاسمون مثل یه معلم کمکی عمل میکنه .خیلی وقتا شده که مهری خانوم کار تدریس بعضی بچه هارو سپرده بهش .رابطه ی بین مهری خانوم و خانوم شریفی یه رابطه ی بدون و تعارف و صمیمیه که توی کلاسامون به پر حرفی میکشه .

من ادم معمولا کم حرفیم ولی این جور ادمارو خیلی دوست دارم . تمایل صحبت کردن با فردی به علاوه ی ناتوانی در ارتباط برقرار کردن میشه ناامیدی از خود .

پس تنها کاری که میتونم انجام بدم اینکه با حرف زدن هاش لبخند بزنم و خودمو مشتاق نشون بدم .خب تجربه نشون داده اکثر ادما وقتی میبینن یکی تو جمع بهش توجه نشون میده و خوش رفتاره اوناهم توجهشون به تو جلب میشه .

من از این جور ادما توی زندگیم زیاد دارم .کسایی که با تمام وجود دوست داشتم باهاشون ارتباط برقرار کنمو دوست شم ولی نتونستم . وحسرتهاش مونده به دل خودم کاش میتونستم تصمیم بگیرم که دیگه پر قدرت خودمو عوض کنم .اما اینو میدونم که از پسش برنمیام .قولی به خودم هم نمیدم میدونم که میزنم زیرش و فقط شرمنده خودم میشم . فقط توی دلم ارزو میکنم کاش یه روزی بتونم با هرکی دلم بخاد ارتباط برقرار کنم.

دوستیارتباط برقرارکردنحسرتمنه ضعیف
میگن اسم اصلیت رو که بنویسی تعهد پیدا میکنی که بهتر باشی من مهلا حسینی هستم . کواکو و موکو اسم های دیگه ی منن. یه بخش بزرگ هویت من به کشوری که ازش مهاجرت کردم افغانستان مربوطه .خلاصه این منم⁦^_^⁩
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید