ویرگول
ورودثبت نام
Pari
Pari
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

نقاشی؟ یا شایدم ارامش



نقاشی... کاری که همه ما انجام دادیم و یا شاید همچنان انجام میدیم.

برای من به معنی ارامشه

همه چیش بوی رنگ و موزیک گوش دادن همراه نقاشی و کشیدن چیزی که تو ذهنته و کشیدن قلمو روی بوم همش برای من به معنی ارامشه.

فردا میخواستم یکی از دوستامو بعد مدت ها ببینم و توی این فکر بودم که چی بهش به عنوان کادو بدم.

خب من توی نقاشی عالی نیستم و فقط 8 تا کار روی بوم دارم که یه بار یکی شونو دادم به یه خانومی که توی کافه باهاش دوست بودم.

این اولین قدم من برای اجتمایی تر شدن بود. که نقاشی بکشم و به کسایی که دوست دارم بدم.

حتی به بچه های رندوم تو مدرسه.

پس اگر ازم یه بوم نقاشی هدیه گرفتی بدون خیلی برام مهمی و اون طرح مخصوص تو و علایقته.

خلاصه یهو به ذهنم رسید بهش یه نقاشی بدم و چون داشتی دیر وقت میشد سریع رفتم که بوم بگیرم.

دنبال اینبودم که چه چیزایی دوست داره و داشتم روش فکر میکردم که دیدم هیچ ایده ای راجبش ندارم پس فقط یه چیز رندوم کشیدم.

اولین بار نیس که به کسی بوم نقاشی میدم ولی هر بار بیشتر از قبل استرس دارم خوشش نیاد از کادوم.

اولین بار که روی بوم نقاشی کشیدم راجب وایبی که مغازه خودکشی بهم میده بود.

بابام خیلی باهاش حال کرد و برای اینکه ی چیزی کاسب بشم مجبورش کردم ازم بخرتش.

از همینجا عذر میخام بابا.

(میخواستی نخریش.)

خلاصه..

من نقاشی رو وقتی انتخاب کردم که دنبال خالی کردن افکارم بودم.

البته یه نکته جالب راجب نقاشی های من هست که برای هر کدومشون یه قطعه موسیقی و اسم انتخاب کردم.

اسم نقاشی دومم موواراتی(ترکیب اسم موریاتی که یه سایکو توی سریال شرلوکه با پاواراتی خاننده اپرا)

شما چه راهی برای خالی کردن افکارتون دارید؟


پی نوشت تولدم که یادم رفته بود پست بزارم مبارک.( 4 دی بود ولی حالا) به قیافم هم دقت نکنید به زور ازم عکس گرفتن.

نقاشیارامشتولدمبوم نقاشیقلمو
یه نوجوون که کلی دغدغه ذهنی و نگرانی داره و میاد اینجا که ذهنشو اروم کنه. Infp
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید