ویرگول
ورودثبت نام
Pari
Pari
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

یه مشت کتاب ، با یه لیوان قهوه

میخوام یه سری از کتابای مورد علاقم رو بهتون معرفی کنم که دنیاشون خیلی خیلی زیباتر از دنیای ماست و میتونین توشون غرق بشین.

  1. شازده کوچولو : من هنوز دلم توی سیارک کوچولوش گیره و نگران گل رزشم
  2. هر دو در نهایت میمیرند : من وحشتناک این کتابو دوست دارم طوری که سه بار از اول خوندمش و هر سه بار خون گریه کردم
  3. مغازه ی خودکشی : برای من این کتاب خیلی وایب عجیب و دارک و در این حال زیبایی داشت ولی پایانش این شکلی بودم که : wtf
  4. Harry potter :این کتاب هم که اصلا نیاز به توضیح نداره و همه میدونن چیه البته باید بگم اول فیلمشو نبینید چون تصورتون بهم میریزه

۵.هابیت: این کتاب رو قبل lord of rings بخونید چون داستان پیش زمینه ی اونه.(فرقی نمیکنه اول کتابو بخونید یا فیلمو ببینید )

۶.lord of rings:این کتاب هم ادامه داستان هابیته و البته خیلی مطرحه ( فرقی نمیکنه اول فیلمش رو ببینید یا اول کتابو بخونید)

پی نوشت: پیشنهاد میکنم این کتابارو موقعی بخونید که شمع و عود کاپیتان بلک یا Lions روشن کردید


کتابشازده کوچولوهر دو در نهایت میمیرندهری پاترهابیت
یه نوجوون که کلی دغدغه ذهنی و نگرانی داره و میاد اینجا که ذهنشو اروم کنه. Infp
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید