ویرگول
ورودثبت نام
Parhastam
Parhastam
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

روز اول.هشت دی

نصف شب خواب دیدم که رفتم جایی (که یادم نمیاد کجا) طبقهی دوم یه خونه ی دوبلکس بود و یه بازیگیری چیزی -که تا 4 ساعت پیش اسمش و قیافش یادم بود ولی الان نیست - با یه سینی صبحانه داره میاد بالا تا بهم تجاوز کنه . تو مسیر پله بهم گفت اینو چون راه پله جوری باریک بود که فقط یع نفر میتونست رد بشه جیغ زدم. جوری که مامان اومد تو اتاق و برام اب اورد . -برای فرد فرضی که اینو میخونه بگم که مامانم ادم مهربونی نیست و جیغ زدنای من تو خواب سابقه داره ولی خیلی کم پیش میومد اب بیاره - دو بار صبح قبل 12 پاشدم و باز خوابیدم یه دورم پاشدم دیدم 12:15 هست سعی کردم دوباره به زور خودمو بخوابونم ولی نشد بیدار شدم تا 4 تو تخت تو گوشی میگشتم .امروز مثل بقیه روزا بود با این تفاوت که دارم سعی میکنم تلقین کنم که قرصا این سری دیگه جواب بده .

راستی گفتم که دکتر دیروزی خیلی خوشتیپ و کول بود و موقع رفتنم بهم گفت سری بعد که میای 50 درصد خوب شدی . منم گفتم همه قبلیا هم اینو گفتن . بعد گفت اگه 50درصد خوب شدی ... من گفتم شیرینی میارم ؛ گفت نه دیزی بهم میدی.

ازش خوشم اومد . کاش جدی گفته باشه . من واقعا میخوام 50 درصد خوب بشم تا باهاش دیزی بخورم .

چون سرکار نمیرم امروز بابا برام 500 ریخته . میدونم شرایطش خوب نیست و اینو هم بخاطر حرف مامان ریخته . من پول لازم ندارم الان ولی نگرانم که طلا گرون بشه . دو هفتست میخوام کارتمو بدم که با پولی که بعد تسویه گرفتم سکه بخرم

روزمرگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید