ویرگول
ورودثبت نام
هنگامه خزائی
هنگامه خزائی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

روزانه نویسی


چطور می شه بعضی عقایدی که در تارو پود وجودمون تنیده پیدا کنیم و اثر ونتیجه ی اون از بین ببریم؟

زندگی عادی و آرومی دارم که می شه گف حس خوبی بهم می ده و منو خوشحال می کنه،درونم احساسی نامتعارف و عجیب وجود داره که کشف واقعیت وجودش برام سخته،خنده دارتر اینه که تلاطم داره و بالا و پایین می ره،یه وقتی به خودم می گم ارزش داره بزار بیشتر بهش بپردازم،یه وقتایی به خودم می گم که پیگیرش نشم و به خودم احترام بزارم.مدام در حال بررسی جزئیات وجود خودمم و اینکه واقعا درونم چه خبره،جالب اینجاست این همه تلاش می کنم در مورد احساس واقعی دیگران بدونم،اما غافل از اونم که توفهیمدن واقعیت احساس خودم موندم.

متوجه شدم چد روزیه که نمی تونم با خدا ارتباط بگیرم چون خجالت می کشم،البته شاید درعمل دارم انکارش می کنم،ولی خوب باید بپذیرم که هست،و همین انرژی خودمه

تاریخ ثبت یاداشت : 99/11/19

روزمرگی خانم شاغلیادداشت روزانه
نوشتن،فرصتی برای اینکه فکر کنم متفاوتم!با من به دنیای خیالم بیا..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید