ویرگول
ورودثبت نام
مرضیه هداوند
مرضیه هداوند
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

ابر قهرمان زندگی من ‌. ششم فرودین ۱۴۰۲

ابر قهرمان زندگی من

صدایت چقدر آشناست. زمزمه هایت را می‌شنوم. می دانم از لحظه که چشم گشودی

و صدای زنگ ساعت را شنیدی شروع کردی که به ناله کردن . صدایت بی رمق بود‌ صدای خستگی هایت هم چنگی به دل نمی زد . درواقع به ناله هایت بی توجهی کردم‌ ولی مثل همیشه پای قرارمون ایستادم .

صدایت را شنیدم .

صداهای آشنا ولی دور .

در حال دور شدن هست ‌

این صدا ها در درون من جایی دیگر ندارد‌ .

ابر قهرمان می دانم از،زمانی که مسیر رفاقتمون شکل گرفته و من صدای طناز ت را می شنوم که گاهی تا سرحد جنون من را اغوا می کند و دلم می خواهد به خرده فرمایش هایت گوش کنم ولی باز صدایی از،فراسو می گوید اجازه بده که فقط،شنوا باشی همین کافی است لازم به اقدام نیست . بگذار بگذرد

نفس عمیق می کشم . به دم و بازدم هایم آگاه هستم ،که چگونه یک نفس عمیق صدای ابرقهرمان را دور و دورتر می کند. و جمله ی زیبای فراسو و تکرار می کنم بگذار بگذرد. با نگاه مهربان ام مسیر دورشدنش را بدرقه می کنم و دستی به امید ،رهایی تکان می دهم . دوباره نفس عمیق می کشم . صدای قلبم را می شنوم ‌ آرام است و سکوت را تجربه می کند. صدای سکوت جان و روح من نوازش می کند.

قهرمان زندگی
فوق لیسانس مشاوره خانواده، دانش آموخته موسسه ویلیام گلسر، دارای مدرک IREFT، عضو انجمن دراماتراپی ایران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید