ویرگول
ورودثبت نام
??????::هاروکو?✨
??????::هاروکو?✨
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

روزی خسته کننده:(

خب امروز یه جورایی خسته کننده بود:(

چون که دیروز مریض شده بودم(و تو کلاسمون بالا اوردم@-@)امروز مدرسه نرفتم؛-؛

شاید بگید اوه چقدر خوب..ولی راستش دلم میخواست بستیم رو ببینم:/

از صبح تو گوشی بودم و یکم تو ویسگون چیز میز اپ کردم و اینا._.

بعد هم دیدم عه ساعت رندد و رفتم معنیش رو سرچ کردم و گفت که باید با دید مثبت به زندگی نگاه کنم،چه جالب!

چطوری مثبت نگاه کنم الانننن؟؟؟؟؟میشهههه به من بگیییی؟؟؟؟

راستش خودم نمیدونم دیروز چم بود حالم بدجور بد بود یهو بالا اوردم قبلش هم کلی دلم درد میکرد.

جالب اینجاست که یکی از رفیقام خون دماغ شد همون روز و یکی دیگه هم دقیقا مثل من تهوع و دل درد داشت:)

به خدا مسمومون کردن#-#

بعد من بعد اینکه یه قرص خوردم و خوابیدم شدم خود انرژی اصن حالم خوب•-•

خب همین دیگه:)

جانهه

روزمرگیخستممممعاحچرا انقدر تگ میخواد؟نانای نای
میشه گفت کمی روزمره?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید