ویرگول
ورودثبت نام
Venus
Venus
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

اما فقد دیر آمدم خونه(تهیونگ&ا.ت)P;²

کوک.ار چرا نیومدی امروز کمپانی

تهیونگ.شعت ساعت ده هست من دیشب خیلی قرص خوردم نتونسم بیدار شم آلن میام

کوک.ا.ت خوبه دیشب چیزی شده

تهیونگ.امدم کمپانی بت میگم

کوک. اوک بای

تهیونگ.بای

گوشیو قطع کرد و بعد رف رو برگه نوش که من رفتم کمپانی و اگر دیر آمدم جای نرو و کاری با خودت نکن امشب زود میام . رف کت شلوار سیاهشو پوشید و رفت کمپانی وقتی رسید ماشینو پارک کرد ت پارکینگ و بعد رف داخل کمپانی رف تو آسانسور و بالا تمرین تبقه رفت همون جا ک تمرین میکنن و رو آهنگ کار میکنن اعضا نشسته بودن تا تهیونگ بیاد و وقتی رف همه پا شدن و سلام کردن

کوک. سلومم ته میگم دیشب چ شد قرص خوردی اعضا ک دیگ جریان رو فهمیدن

تهیونگ هیچ بخام بگم یکم طول می‌کشه همه چیز در مورد دیشب که رفتم خونه

جین .بگو بینم

تهیونگ.اوک من دیشب که رفتم خونه بعد از اینک پیش کوک بودم وقتی رفتم دیدم ا.ت تو تخت خواب نیست ک یهو صدای جیغ و گریه از حموم آمد رفتم دیدم در قفله داشتم سعی میکردم باز کنم درو ک از زیر در یهو

جیمین. یهو چی

تهیونگ.پیدم خونه زیادی آمد بیرون درو هرجور تونسم باز کردم ا.ت نشسته بود رو کاشی های خونی و داد میزد و گریه میکرد دسشم زده بود لباسش کاملن خونی بود چاقو ازش گرفتم و انداختم انور میشم رو زمین و بغلش کردم خ..خیلی بد ب..بود اون وض همچین جور تو بغلم بلند بلند گریه میکرد و جیغ میزد سرشو بوس کردم و بعدها نیم ساعت آروم شد و خوابش برد لباسش و عوض کردم بردم دسشم باند پیچی کردم و بعد گذاشتمش رو تخت خدمتم لباسم رو عوض کردم رفتم رو مبل نشستم گریم گرفته بود از بس گریه کردم قلب درد خیلی بد گرفتم دوتا بسه قرص خالی کردم خوردم فقد آروم شم ول سعی میکردم گریه نکن داشتم خفه میشدم با این حال خوابیدم و نتونسم صبح زود بیدار شم ک بیام کمپانی

کوک.شتتت

جین قرصی. که خوردی چیز بدی. نبوده که بی هوشت کرده انکار رفتی ت کما

تهیونگ.دوتا بسه قرص قلب درد و یکی. کاملم تموم شد بسه هاشون اون یک بسه قرص سردرد بود

شوگا و بقیه خشکشون زده بود

جین.تهیونگ الن خوبی

تهیونگ.ن زیاد بخاطر دیشب یکم عصبیم

مثلاً استاد تمرین دنس آمد گفت بلند شن بزن سر تمرین

جین.تهیونگ میتونی راه بری یا تمرین کنی

تهیونگ.ار

جین .اگر نمیتونی بر تو اتاق خدت استراحت کن

تهیونگ.باش دیگ بریم سر تمرین

وقتی که بلند شد یه شیش قدمی. که رف جلو قدم هفتم سرش بد گیج رفت دسش رو گرفت ب دیوار

جین.ت‌...تهیونگگگ خ..خوبی نزدیک در اتاق تمرین اینجور شد و بعد اعضا کلن آمدن بردنش تو اتاق خخدش تا استراحت کنه

تهیونگ .واییی چرا اوردینم اینجا خو فقد قرصه بد اثر کرده اینجور شدم

کوک و جین باهم. ت دیشب تا نخوابیدی استراحتی نکردی قرصم خوردی،(تهیونگ نگفته که چن بسته قرص دیگه هم خورده )

تهیونگ.نمیشه بیان سر تمرین

نانجون .نو یا بلخاب یا استراحت کن با این وض میخوای تمرینم کنی

تهیونگ خیلی بد داشت سرش گیج میرف‌

تهیونگ.میام دیگههه

(حالش بد شده بود چون اون بسه قرصای دیگ تازه اثر کرد ه)

جیمین .تهیونگ رنگت چرا شد انگار گچ


تهیونگ .چیزی نیس

جین.دیگه وقتشه بزنم بشت پاشو بریم دکتر بینم رنگت انگار گچ سفید شده

کوک .ته بلند شو دیگههه

تهیونگ.چیزی نیستتتت

هوپی.دیگه چ قرصای خوردی رنگت سفید انگار گچ شده

تهیونگ.قزص سردرد و قلب درد اینا خوردم

شوکا.یااااا چرت نگوووو پ چرا رنگت سفید شدهههه پاشو تا خدم زنگ نزدم به اورژانس پاشوو بریم

تهیونگ.نمیخاد میگمممم عههههه

کوک.تهیونگگگگ پاشووووو یونگی هیونگ زنگ بیمارستان بزننن

تهیونگ حالش بد تر شده بود رنگش این یه جنا.زه شده بود بی‌حال شده بود و افتاده بود رو مبل. تو اتاق

زنگ زدن دکتر آمد داخل اتاق و وقتی دید تهیونگ اینجور شده سروم آورد بیرون و داشت بر ته سروم میزد تهیونگ از حال رفت

جین.شعتت چرا بی هوش شدددد

دکتر سروم زد و گفت

دکتر کسی هست این سروم رو بگیره

کوک.من میگیرم

دکتر.پان سانمیدا (ممنون)

کوک سروم رو گرفت و دکتر تهیونگ رو ماینه کرد و گفت

دکتر.ایشون قرص های زیادی خوردنرباید دلشون رو شستشو بدیم تو بیمارستان اینجور نمیشه

کوک به چن بادیگارد گفت که برن ون بیارن و رفتن ون آوردن شوکت رانندگی میکرد کوک عقب نشسته بود تهیونگ رو پاش بود و سرومش رو گرفته بود بقیه با ون خودشون آمدن دنبالش ون

بعدها ده دقع رسیدن ....

ادامه دارد.....










ادامه دارد.....







پارت دو غلط املایی گو زیاد دارم




ادامه دارد.....







پارت دو غلط املایی گو زیاد دارم
پارت دو غلط املایی گو زیاد دارم


https://vrgl.ir/RXJT4
https://vrgl.ir/RXJT4




تهیونگا ت ضحاککوکجیمینبی تی اس
‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ مؤج موهاش قشنگ ترين جزر ؤ مـد ‌ ‌ ‌ ‌
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید