ویرگول
ورودثبت نام
Naeimeh
Naeimeh
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

چرا قنداق بچه ها ؟؟!

دلیلی برای قنداق کردن

از قدیم دیده ویاشنیده ایم که نوزادان راقنداق می‌کنند و همیشه این مطلب بفکر من میرسید که چرا ؟

واولین چیزی که به ذهن من میرسید این بود که برای این است پاهای بچه صاف بشود

ولی چیزی که من تجربه کردم این بود که نوزادان با ناخن خود صورت خودشون رو چنگ میزنن ‌و قدیم که میگم مال خیلی وقت پیش تر از زمانی که ناخنگیر اختراع بشه مادران چه می‌کردند برای جلوگیری از این کار پس جواب که من بهش رسیدم قنداق کردن بود

و یک دلیل دیگه اینکه نوزادان بعد از شیر خوردن شروع به دست وپا زدن می‌کنند که این باعث بالا آوردن شیری که خوردن می‌شود و باز جوابی که ذهنت میرسه درسته

ولی من بازهم فکر می‌کنم دلایل دیگه ای هم باید باشه که اگر شما میدونید و یا به ذهنتون رسید به من هم بگید

ممنونم که تا اینجا بامن همراه بودید

قنداق نوزادینوزادیسیسمونیمادرانهتجربه مادری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید