ویرگول
ورودثبت نام
Mahsasport
Mahsasport
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ورزش و زومبا در خانه براي بانوان

سلام دوستان عزيزم

من مهسام مربی ورزشی

از وقتی یادم میاد عاشق بزن و برقص و شادی ام ?‌ بعدش مربی شدم از نوع مربی ورزشی در زمینه های یوگا ، فیتنس ، دنس، چربیسوزی با زومبا ، ورزش ترکیبی برای کودکان ، بسیار تبحر دارم و کلی شاگرد داشتم .

الان بعد از ده سال مربیگری حضوری و این اواخر انلاین

بدلیل تقاضای بالای شاگردام تصمیم دارم پکیج های بسیار با کیفیت و طبقه بندی شده ای رو از کار خودم و کار مربیان بسیار عالی خارجی بصورت انتخاب شده برای شاگردهای مبتدی تا حرفه ایم ارائه بدم .

ورزش در خانه برای همه مخصوصا کودکان و نوجوانان و بانوان عزیز فارسی زبان هر جای دنیا که باشند .

09132951134 شماره تماس من اینه ، مهسا اسپورت

✔️من مدیر سایت مهارتی بستیچر هستم که پکیج ها رو میتونین تهیه کنین از اونجا:

https://besteacherr.com


ورزش بانوان در خانهورزش كودكانورزش در خانه براي لاغريورزش در خانه با دمبلورزش در خانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید