ویرگول
ورودثبت نام
Hesam133
Hesam133
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

بابا مهدی

آقا آقا آقا بیا ای مهربونم آقا آقا آقا بیا دردت به جونم آقایی دارم که من اگر پشتش نباشم هوام رو داره آقایی که من اگه باهاش نباشم هوام رو داره هوام رو داره آقای خوبم کجای این شهر غریبی آقای من آقای خوبم منو ببخش تنهات گذاشتم آقای خوبم آقاخوبم.

نوشته: می خوام راجب غریبی و صحرا گردی بابای مهربانم صحبت کنم ، الان آقای ما هزارو اندی ساله توی صحرا و بیابون هاست.پس غیرت ما کجا رفت مایی که دم از مذهبی بودن می زنیم مایی که دم از مسلمان بودن می زنیم توی جهان ولش کن توی کشورم زیاده شما آمار شهر خودتم حساب کنی بازم آنقدر زیادهست که 313 تا یار واسه آقامون پیدا بشود. اگر هر کدوم از مایی که داریم این متن رو می بینیم یک دعا برای فرج بکنیم و اول از خودمون شروع کنیم می‌ تونیم خیلی چیز هارو تغییر بدیم .بیاید بابا جانمون رو سربلند کنیم . خسته ای درمانده ای همه اینطور هستند کی دلش میاد این همه کودک مظلوم مردم بی گناه کشته بشن .اگر کربلا اربعین قسمتت شد . حاجتی بجز فرج بابامون مهدی فاطمه نداشته باش که همه‌ی خوبی ها و آرزو ها پیش مهدی فاطمه است.یامهدی


  • مهدی است بر همه عالم کلید باب نجات به داد مهدی زهرا صلوات💚💚💚


مهدی فاطمهشهر
عاشق ارباب مهدی صاحب الزمان بابای مهربانم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید