ویرگول
ورودثبت نام
یارا?
یارا?
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ایده نامه

به به دروداااااا!

چطورییید چخبرااا اقا چیکارا میکنید؟

من که خوبم.

خبر خاصی...اتفاقا دارم! البته این واسه ی من که ذوقشو دارم خاصه نه واسه دیگران?

اقا من یه ایده دارم. و براش ذوق زده ام. راستش نمیخوام همه ی ایده م رو بگم، ندای درونم گفت فعلا زیاد به کسی نگو تا بعد.

ولی در کل اینه که من یه ایده ی کاری دارم.

و این کار راستش خبر ندارم ولی فکر کنم خیییلی کم توی ایران انجام شده. چون به این هنر مورد نظرم زیاد پرداخته نشده. هنری که من استعدادشو دارم. خیلی بیشتر از نقاشی، و بیشتر از بازیگری.

ولی نخست باس خودم یه آموزش کامل ببینم و عین چی تلاش وتمرین، تلاش و تمرین، و تلاش و تمرین کنم. تا خودم اول به صورت اصولی بلدش باشم.

واسه انجام ایده م، راستش قسمت دنیای واقعیش، نیاز به یه جایی دارم. ولی راستش نیلز به هزینه داره و منم توی خانواده ی پولداری بزرگ نشدم و بنابراین تا بزرگتر نشم و کار نکنم نمیشه. بلاخره واسه شروع حداقل یه جای خیلی کوچولو نیازه دیگه.

واسه مجازی هم بازم هزینه داره اما کمتر.

مجازی هزینه مکان رو نداره.

فقط هزینه خرید که فکر نکنم پیدا بشه، پس دوخت لباسا پیش یه خیاط خوب که خوب دربیاره. و احتمالا نیاز به یه دوربین. چون من دوربین ندارم فقط گوشی دارم با دوربین گوشی هم که نمیشه.

و هزینه تبلیغات.

و یه خورده هزینه خورده ریزه.

ولی همون ندای درون میگه که این ایده قسمت مجازیشم حتتتتما نیازه ولی قرار نیست زیاد بگیره و قسمت واقعیش بیشتر میگیره.

ولی کسی چه میدونه شاید اگه بتونم قسمت مجازیشو شروع کنم، خیلی ام خوب گرفت.

انقدر ذوق داشتم دلم خواست بیام یه جا نصفه و نیمه بگمش?

حالا اگه ایده ای کمک کننده بهم داشتین اینجا یا پیوی خوشحال میشم بخونم.

و همینطور یکم ازین حرفای چس انگیزشی اینجا و پیوی خواننده میباشیم??


قر قربرید درساتونو بخونید بچه های مننانای نای
گر نگهدار من آن است که من میدانم، شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد...?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید