ویرگول
ورودثبت نام
یارا?
یارا?
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

گوگولی مگولی


سلاااااام

حااالتون چطوره شما ها؟?

چخبرا؟ (ت کامنت ج بدید)


راستش چند وقتیه، کلا تو شرایط چندان خوبی نیستم. مشکلات زیادن ولی تمام تلاشمو میکنم که قوی و خوب باشم. (الان باز چند تا از دوستام:بروووو بابااااا تو که بچه ای چه مشکلی). امروز بعد از ظهر رفتم بیرون ی خریدا کوچیکی داشتم.

بعد همونجا یه موضوعی رو فهمیدم که واسم خوشایند نبود...تکیه زدم به سنگ و چند دقیقه بی حرکت زل زدم به رفت و آمدای ادما تو خیابون...بعد راه افتادم اروم و اروم اومدم سمت خونه... توی خیابون، دم داروخانه دو تا دختر جوون دیدم که یکیش میگفت بیا بخر بابا بعدا کارت به کارت کن ... دست تو دست هم...چقد صمیمی بودن...نمیگم دوستی ندارما دارم ولی خب اینطوری نه...باااشون بیرون نمیرم. در حد همون مدرسه و گاهی یه چته. همین...راستش اونم باعث شد باز دوباره یه غم دیگه ام بشینه رو دلم از تنهایی.

ولی میدونید ما ادما وقتی حالمون اوکی نیس یا مشکلی داریم، میگیم کارو بیخی. فقط میشینیم یا میریم تو گوشی یا هرچی.

ولی به قول روانشناس مورد علاقم اصلا کی گفته واسه انجام دادن و شروع یه کار، باید حالم خیلی خوب باشه؟ کی گفته همه چی باید خوب باشه؟

پس میرم ورزشمو میکنم. هرچند با کلافگی!?


(موسیقی انتظار)

خببببب خبببببب سالااااام دوباره?

اقا موقع ورزش کلا هم خیلی خیالپردازی میکنم هم فکرای مفید. انگاری هر ورزش حتی اگه تاثیری روی سلامتی یا وزن کم کردن نداشته باشه یه جلسه روان درمانیه!

و یه تصمیماتی ام برای رهایی بیشتر از گذشته و ادماش گرفتم و شاید وقتی تموم شد اینجا نوشتمش. میدونید...وقتی مدام واسه خودم چالش میسازم، تصمیم میگیرم و... حس میکنم دارم شخصیتم رو بزرگ تر و بزرگ تر میکنم.

حالا حالم خوبه خوبه!

و میخوام بشینم سوال ریاضی سختمو حل کنم و بعد بشینم یه اهنگی انتخاب کنم و رقصشو طراحی کنم (دوست ندارم کپی کنم از ویدیو ها) و بعد تمرینش کنم??


اهم اهم اهم.

حالا یه سوال (ارتا ت دوباره نیاز نی ج بدی)

من بزرگ شدن خیلیا از ویرگولیا رو بر اساس یا اثاث پستا و کامنتا و چت متوجه شدم. حالا شما بگید. من از یارای گذشته بزرگ شدم؟ فرقم چیه با اون یارای بچه تر؟ چجوری بودم چجوری شدم؟

اگ دوست داشید ج بدید ماچ.

اگرم اینجا دوس ندارید ت ناشناس بگید.

https://harfeto.timefriend.net/16432133553731


سیپاس.

ماچ و موچ


ناناشناشقرقربیا
گر نگهدار من آن است که من میدانم، شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد...?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید