ویرگول
ورودثبت نام
ناشناس
ناشناس
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

حساب چاق و چله

میگن ؛همه ارزوی رفتن به بهشت رو دارند ولی کسی حاضر نیست بمیره ، دوست داریم خوش هیکل باشیم ولی حاضر به ورزش و رژیم غذایی نیستیم ، البته همه اینطور نیستند و فقط تعداد کمی هستند که پایبند به هدفشون هستند فرقی نمیکنه چه هدفی باشه ، هیچ چیز جای پشتکار و استمرار رو نمی گیره ، فکر کن باستعداد و باهوش باشی دنیا پره از آدم ها باهوش و به هدف نرسیده است، من یکی خیلی دوست دارم پولدار بشم ، خیلی پولدار ، یه نوشته خوندم گفتم اشتراک بزارم شاید منم از دعای شما با پشتکار شدم، میگفت تنها راه برای ثروتمند شدن یا باید خرجت رو کم کنی یا درآمدت رو زیاد کنی و چه بهتره که هر دوتا کار رو انجام بدیم ، میگفت نه اینکه خسیس و بخیل باشیم نه ، با برنامه پیش بریم از زندگی هم لذت ببریم ، قدیما میگفتند چیزی بخور ،چیزی بده ، و چیزی بنه،، یعنی یه مقدار خرج کن یه مقدار پس انداز کن و یه مقداری هم ببخش ، که چقدر حرفی درست و بجا بوده ، توی زمانه ما خیلی سخته عمل کردن به این پند ، حالا بیایید تلاش خودمون رو بکنیم ، من که شروع کردم هر ماه با اینکه، حقوقم کم هست و باید شغل دوم داشته باشم، یه خورده بیشتر تلاش میکنم و پس انداز میکنم فقط ده درصد از درامدم رو ،کنار میزارم ، پول نقد پس انداز نمیکنم چون قربونش برم مثل پهن میمونه پولمون ، ولی خوشبختانه صندوق هایی هست که ، حتی میشه پنجاه هزارتومن ، طلا بخرم ، صد هزار تومن املاک بخرم ، و حتی ده هزار تومن ، سهام بخرم ، ارزهای دیجیتالی و حتی دلار دیجیتال (تتر اسمشه ) بخرم فقط ۲۰ روزیه شروع کردم ، حساب کردم سه ساله سر اینکار هستم ، اگر از اول شروع کرده بودم خیلی خیلی پیش بودم ، یه حسن دیگه ای که داره پس انداز به انداز ده درصد میتونی با بقیه نود درصد حساب ولخرجی کنی ،((مورچه چیه که کله پاچش چی باشه))


ارزهای دیجیتالیرژیم غذاییبرنامهپشتکارپول
ایردراپ، کار میکنم ،بیمه ، ثالث ، و غیره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید