ویرگول
ورودثبت نام
𝐩𝐢𝐱𝐢𝐞
𝐩𝐢𝐱𝐢𝐞
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

It's me..!

من واقعی رو میتونی توی اتاقم درحالی که لم دادم روی صندلی بادی نرمم پیدا کنی . احتمالا جیکوب روی پام خوابیده و روی هر دومون پتو نازکی کشیده شده. و به احتمال زیاد در حال کتاب خوندنم و مثل همیشه شیر کاکائوم کنارم قرار داره.
من واقعی رو میتونی وقتی که دارم انیمشن میبنم و حسابی غرقش شدم پیدا کنی .(حالا اینو فاکتور بگیریم که کلی هم کار سرم ریخته) و بعدش هم کلی نقدش میکنم و اگه خیلی خوشم اومده باشه حتما اسمشو می نویسم تا بعدا دوباره ببینمش.

دیگه این گفتن ندارم که کورالین چقدر خوبههه.
دیگه این گفتن ندارم که کورالین چقدر خوبههه.

همچنین من واقعی رو میتونی توی اتاقم ولی وقتی که دارم نقاشی میکنم ببینی! (مخصوصا با ابرنگ) و همیشه خدا هم دست و صورتم پر از رنگ مثل وقتی که از خودکار استفاده میکنم و دست هام پر میشه از جوهرش.

میتونی من واقعی رو وقتی ببینی که دارم به گربه ها غذا میدم .(اولا یکم بد اخلاق بودن ولی الان یکم بهتر شدن ) و وقتی که میان و خودشون رو به پام میمالن عمییییقا ذوق میکنم و هیجان زده میشم .

من واقعی رو میتونی وقتی ببینی که دارم آشپزی میکنم. هر چی می‌تونه باشه . اگه چیزی باشه که تاحالا درستش نکرده باشم حسابی واسه انجامش هیجان دارم .

عاشق درست کردن کوکی، انواع کیک‌های میوه‌ای‌ام هلو، پرتقال، لیمو، هویج..،اونجایی که موقع بریدن‌شون دست‌هات بوی تازگی و شیرینی می‌گیره و وقتی داغه دماغت رو نزدیکش می‌کنی و قلبت گرم می‌شه.
عاشق درست کردن کوکی، انواع کیک‌های میوه‌ای‌ام هلو، پرتقال، لیمو، هویج..،اونجایی که موقع بریدن‌شون دست‌هات بوی تازگی و شیرینی می‌گیره و وقتی داغه دماغت رو نزدیکش می‌کنی و قلبت گرم می‌شه.


میتونی من رو درحالی .. (به جز وقتی که ناراحتم ، درد دارم) در حال کتاب خوندن پیدا کنی ! من عاشق کتاب خوندنم. چه قدیمی و چه جدید . و چقدر وقتی تمامش می‌کنی ناراحت کنندست. انگار یه مدت با کلی آدم زندگی کردی و خوش گذروندی ولی الان.. تمام شده. و خب خدافظی برای من همیشه دردناک بوده.

من واقعی رو میتونی در حال کاشتن گیاه و باغبونی کردن پیدا کنی ! من عاشق گل و گیاهم. کلا جون دادن به هر چیزی و خالق کردن برای من زیباست.

از گذروندن در خانه لذت میبرم،پنجره رو نیمه باز میکنم تا بوی نم هوای بارونی امروز با بوی کتاب ها ادغام شود،از وقتی یادمه هوای بارونی با کتاب‌ها خوب جور در‌میاد،من به پتو و مبل راحتی و یه لیوان بزرگ چایی تعلق دارم.
از گذروندن در خانه لذت میبرم،پنجره رو نیمه باز میکنم تا بوی نم هوای بارونی امروز با بوی کتاب ها ادغام شود،از وقتی یادمه هوای بارونی با کتاب‌ها خوب جور در‌میاد،من به پتو و مبل راحتی و یه لیوان بزرگ چایی تعلق دارم.


من واقعی رو وقتی ناراحتم میتونی توی تخت خواب پیدا کنی .‌ من به راحتی نمیتونم بخوابم . ولی وقتی ناراحتم هر جور که شده به هر زوری که شده باید بخوابم تا خوب بشم . وقتی بیدار بشم.. خیلی بهترم .

من خوشحال رو میتونی وقتی پیدا کنی که یه کار مورد علاقم رو انجام داده باشم . مورد علاقه هام همیشه منو‌ خوشحال میکنم. مخصوصا وقت گذروندن با بهترین دوستم .

اگه رویای تورو در پیش داشته باشم، جای خواب، یک کمای ابدی آرزو میکنم.
اگه رویای تورو در پیش داشته باشم، جای خواب، یک کمای ابدی آرزو میکنم.


صدای برخورد دونه‌های برف روی شیشه بخار کرده‌ی ماشین ،بوی قهوه ،‏بوی یه عطر آشنا ،‏گرمای دست‌ها.
صدای برخورد دونه‌های برف روی شیشه بخار کرده‌ی ماشین ،بوی قهوه ،‏بوی یه عطر آشنا ،‏گرمای دست‌ها.


me
به چشمانم نگاه کرد و گفت:«بگو دوباره به این جهان باز خواهیم گشت و مرا حتی اگر درخت گیلاسی آفریده شده باشم خواهی شناخت»
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید