ویرگول
ورودثبت نام
سمانه نصرت
سمانه نصرت
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سمانه نصرت، مدرس ترکی استانبولی

سمانه نصرت هستم، فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر و مدرس زبان ترکی استانبولی

بیوگرافی سمانه نصرت

شروع تدریس من از سال 1399 بود، و از همون ابتدا با موفقیت در اخذ مدرک ترکی استانبولی به صورت حضوری و آنلاین مشغول به کار شدم.

رفته رفته با افزایش انجام کارها به صورت مجازی، من سمانه نصرت، ترقیب شدم تا همکاری خودم رو با پلتفرم های آموزشی که به صورت آنلاین کار میکنند شروع کنم.


همکاری های سمانه نصرت با سایتهای آموزش زبان

و شروعی شد برای همکاری من با سایتهای آنلاین آموزش زبان و از این به بعد، سمانه نصرت میتونست زبان ترکی استانبولی رو در سرتاسر دنیا به علاقه مندانش آموزش بده.

دغدغه اصلی سمانه نصرت

کار با زبان آموزانی که بسیار پر تلاش و خوش انرژی همیشه برای من نشاط آور بوده و دغدغه و تمرکز اصلی و هدف من، رساندن زبان آموزها به قدرت مکالمه روان در زبان ترکی استانبولی است.

و در این راه زبان آموزان با تمرین و تکنیکهایی که از سمانه نصرت دریافت میکنند، میتونند در عرض چند ماه پیشرفت قابل ملاحظه ای در مکالمه خودشون حس کنند.

سوابق سمانه نصرت

  • استاد سمانه نصرت دارای سابقه تدریس در آموزشگاه های ایرانمهر، پردیسان تهران،
  • استاد سمانه نصرت  دارای سابقه تدریس در سایتهای آموزش زبان آنلاین از جمله ا تیچر، تیکا، مکتب کلاس، های تاکی
  • تدریس به صورت کلاس های خصوصی و گروهی حضوری و آنلاین در رده نوجوان و بزرگسال


سمانه نصرتزبان ترکی استانبولیآموزش زبان ترکی استانبولیمدرس زبان ترکی استانبولی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید