ویرگول
ورودثبت نام
پادکست دایه
پادکست دایه
خواندن ۱ دقیقه·۸ روز پیش

روز جهانی پادکست || پادکست دایه

سلام

من شیوا هستم. یک مامان. مدتیه که پادکست دایه رو تهیه می‌کنم. امروز روز جهانی پادکسته. خوشحالم که شنوندۀ دایه هستین. امیدوارم تو این روز شنیدن دایه انتخاب شما باشه.

یه نکته‌ای رو می‌خوام بگم دربارۀ کیفیت صدای قسمت‌ها. من معمولا به مطب یا دفتر کار مهمونام مراجعه می‌کنم و لزوما این فضاها مناسب ضبط صدا نیست. می‌دونم که کیفیت صدای بعضی قسمت‌ها پایینه و شنیدن رو سخت می‌کنه. در تلاشم که ضبط رو بهبود بدم. ممنونم که همراهم هستین.

معمولا دو تا سوال انتهای هر قسمت از مهمون‌هام می‌پرسم.

تو این قسمت کوتاه، خودم هم مشتاقم که بهشون پاسخ بدم.

سوال این روزهای ذهنم اینه که آیا تونستم به شکل‌گیری دل‌بستگی ایمن تو بچه‌م کمک کنم؟ دل‌بستگی ایمن به طور خلاصه یعنی اینکه به نیازهای بچه چطوری پاسخ می‌دیم. امیدوارم تو یکی از قسمت‌ها راجع به این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

و دربارۀ موسیقی پایانی هم دوست دارم آهنگ رهایی از گروه پرسونا که دوست عزیزم مژده به همراه آرمین خوندن رو با هم بشنویم. لطفا دایه رو به آشنایان‌تون معرفی کنید.

به مناسبت روز جهانی پادکست با شما گفت‌وگو کردم.

نظرات خودتون و پاسخ سوال‌هایی که توی این قسمت پرسیدم رو در تلگرام به dayepodcastadmin

ارسال کنید و یا در کست‌باکس و یوتوب در قسمت Comments

برام بنویسید.

موسیقی پایانی: رهایی، پرسونا

شنیدن این قسمت در کست‌باکس: https://castbox.fm/ep/740793092

کانال تلگرام و یوتوب دایه: Dayepodcast

لطفا دایه رو به آشنایان‌تون معرفی کنید.

پادکست_دایه #از_مادر_بودن #مامان #پادکست #روز_جهانی_پادکست

پادکستپادکست دایهروز جهانی پادکستماماناز مادر بودن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید