ویرگول
ورودثبت نام
میراحمدی
میراحمدی
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

بالاخره استعفا دادم



سلام یادتونه ۳ماه پیش توی این پست از خون دلی که توی محل کارم میخوردم نوشته بودم؟

https://virgool.io/@m_63158232/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%86-%D8%B2%D9%86-%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%87-jqlw91vjtufq

۳ماه ازش گذشت و من دیگه تحملم تموم شد و نتونستم این‌همه بی ادبی و جسارت رو تحمل کنم‌و امروز استعفا دادم...

رها شدم و آسوده...

نمیشه نگفت که ناراحت نیستم،هستم اما نه به خاطر استعفا بلکه به خاطر همه‌ی زحمات شبانه روزیم که برای اون شبکه کشیدم و حمایتی باید می‌شدم و نشدم

ادم‌جایی که ارزش و احترام براش قائل نباشن نباید بمونه...

کلی از کاربرا ناراحت بودن از رفتنم اما ان شاءالله کار بهتری پیدا می‌کنم‌دوباره...

درحال اثاث کشی هستیم...

این چند روز همش خبر ناگوار شنیدم.. شهادت رئیس جمهور هم واقعا خیلی ناراحتم کرد. زار زار ‌گریه می‌کردم... خداروشکر توی عمرمون حداقل به یک شهید رای داده بودم....

من خادمیار رضوی هستم. اقای رئیسی باعث شده بود خادمیاری به وجود بیاد. خداخیرش بده...

خلاصه الان خانه دارم...



متاهل و متعهد. @Miss_Cappuccino avareyehossein.kowsarblog.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید