ویرگول
ورودثبت نام
Asiyeh mahmoodi
Asiyeh mahmoodi
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

به نی نی سایت خوش آمدید!!!

سالها پیش وقتی بنا به دلایلی خواستم در باره ی یک بیماری خاص اطلاعات کسب کنم تو گوگل مقاله های مربوط به آن بیماری راسرچ میکردم که در نتایج به سایتی به اسم نی نی سایت برخورد کردم ورفتم و تجربه های مبتلایان به آن بیماری را خواندم که از حق نگذریم خیلی هم کمک کننده بود!

بعد از مدتها تا سوالی برایم پیش می آمد در زمینه ی آشپزی یا خانه داری رفرنسهای نی نی سایت رو میخواندم و طبق معمول جواب بخشی از سوالهایم را میگرفتم!

البته لازم به ذکر است که همینطور که از نام این سایت مشخص است اکثر کاربران آن بانوان هستند.من مدتی صرفا از سر کنجکاوی به سایت سر میزدم و تاپیکها رو لیست وار نگاه میکردم و تاپیکهایی که به ندرت مفید بودند را باز میکردم و نظرات را میخواندم تا کمی از اندیشه های زنان سرزمینم آگاه بشوم!

جدای از اینکه در این چندسال متوجه شدم که ریشه ی جهالت و خرافات در جامعه عمیق تر و محکم تر از آن است که حتی به پنجاه سال بعد از این هم امیدوار بود؛یک نکته ی مهم تر نظرم را جلب کرد و آن این بود که در بخش تاپیکهای داغ یا پربازدید معمولا تاپیکهایی به چشم میخورد با عناوینی مثل: ✓مادرشوهرم زیر چشمی نگاهم کرد پس روزگار همسرم را سیاه کردم!

✓بچه ها دوست پسرم دوروزه زنگ نزده یعنی دیگه دوسم نداره!؟

✓دوست پسر داشتن خوبه یا بد؟

✓یه دعا نویس خوب معرفی کنید!

✓بچه ها طلسم پیدا کردم میگن ادرار گربه بریزی روش باطل میشه!!!


نا گفته نماند که بسیاری از پستهای آگاهی رسان هم معمولا به دلیل مغایرت با قوانین سایت به قول خود سایتی ها میترکید!که خب تا اینجای کار خیلی شبیه ویرگول عمل میکند!

خب از حق نگذریم تاپیک مفید هم کم نداشت.مثل مادر آگاهی که فرزند اوتیسمی داشت، هر روز یک تاپیک در مورد مشکلات و نحوه ی آموزش و رفتار با کودکان اوتیسمی با پایه ی علمی و کاملا کاربردی میزد که من به شخصه از خواننده های پر و پاقرصش بودم ولی حتی یکبار هم این تاپیکها داغ نشدند.یا تاپیکهای معرفی کتاب و مشاعره!البته ناگفته نماند که من تو یکی از همین تاپیکهای مادر فرزند اوتیسمی با ویرگول آشنا شدم!!!

تمام اینها را گفتم تا برسم به قسمت اصلی مطلبم!

روز اولی که وارد ویرگول شدم و دقیقا زمانی که پنج ماه خواننده ی خاموش بودم و هنوز مطلبی منتشر نکرده بودم؛خوشحال بودم که بر خلاف نی نی سایت که کاربران درگیر روزمرگیها هستند و اکثرا نا آگاه و کم دانش ،ویرگول یک بستر مناسب برای رشد وآگاهی هست و همین باعث شد نوجوانان اطرافم را با این سایت آشنا کنم!

حالا بعد از مدتها وقتی وارد سایت ویرگول میشوم گاهی شک‌میکنم که نکند وارد نی نی نی سایت شدم و جای پستهای منتخب ویرگول و داغ ترینهای نی نی سایت عوض شده است!

منتخبهای ویرگول را لیست وار نگاه کنید متوجه خواهید شد!

✓رل بزنیم یا نه؟؟؟

✓من فردا میخواهم بروم ولیعصر کمی گردش کنم!

✓چگونه لک چربی را از روی لباسهایمان پاک کنیم!

✓اگر حجابت را رعایت نکنی تبدیل به سوسک شاخدار میشوید!

خلاصه من انتظار بیشتری از ویرگول داشتم!

تگ‌خاصی ندارم جز کمی تاسفنی نی سایت
تا بهار راهی نیست!!!35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید