ویرگول
ورودثبت نام
G.dragon
G.dragon
خواندن ۱ دقیقه·۲۱ روز پیش

نهنگ 52 هرتز

کل زندگیم تنها بودم

ولی هیچوقت از تنهایی خوشم نیومده

از موقعی که یادمه مردم بهم میگفتند :

:«اگه انقد ساکت نبودی یه چند تا دوست داشتی»

:«تو چقدر ساکتی !»

:«اگه میخوای تنها نباشی باید حرف بزنی »

ولی من دارم حرف میزنم !

دارم داد میزنم تا یکی پیدام کنه !

:«لطفا منو از این تنهایی در بیارید!»

:«من ساکت نیستم ! »

:«من اینجام بیا باهام حرف بزن!!»

واقعا صدامو نمیشنوید ؟

دارم داد میزنم ...

شاید انقد صدام بلنده که تو دیگه نمی‌شنوی

مثل نهنگ ۵۲ هرتز

منم مثل اون در این اقیانوس تنهام

و هرچقدر هم داد بزنم

هرچقدر هم حرف بزنم

و هرچقدر هم تلاش کنم

در تنهایی میمونم

و صدام شنیده نمیشه ...

پی نوشت : اینو یکی بهم چالش دادد

نهنگ 52 هرتزیتنهاییتکستنویسنده ی کوچک
گوست هستم . 13 ساله ای که میخواد نویسنده بشه . اینجا تکست های کوتاه و دلنوشته هامو به نمایش میزارم . حمایت یادتون نره (هیچ یک از تصاویر استفاده شده متعلق به من نیست. کلیه حقوق برای مالکین محفوظ است)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید