ویرگول
ورودثبت نام
عبدالواحید احمدی
عبدالواحید احمدی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

دل ربای من تو بودی چرا رفتی ????????

آخرین نامه به عشقم که تنهام گذاشت
آخرین نامه به عشقم که تنهام گذاشت

آخرین نامه به عشقم که تنهام گذاشت...

آخرين سلام ِعاشق خسته و ديوونتو  پذيرا باش گلكم .

شايد آخرين باريه كه برات مينويسم و شايد اصلا ديگه نباشم كه بنويسم .

يادش بخير بهم ميگفتي " گلم " ،ولي هيچ وقت نفهميدي اگه عشقت بهم نرسه پژمرده

ميشم و مي ميرم ، بهم ميگفتي برو بدون اينكه بفهمي تو دل من بودي .

نميدونم چرا اصلا ازت انتظارندارم كه باهام اينكارو بكني و باور نميكنم،شايد بخاطراينكه

به عشقمون خيلي اعتقاد و باور دارم ..

اينهمه با اشك چشم و خون دل برات نوشتم تا بلكه منو بفهمي ، ديگه ديوونه شدم و تو

يه ذره هم به حرفام ارزش قائل نشدي،من تو رو واسه لحظه لحظه هام ميخوام و توكاش

لا اقل يه بار اينو درك مي كردي .

يادت باشه هرلحظه بي من بودنت ،هرلحظه بي تو بودنم برابره با ماهها زجر و رنج من

و تو با اينكه اينو ميدونستي خيلي راحت پذيرفتي .

هر لحظه به ياد من و زجري كه بهم تحميل كردي باش،مطمئن باش حتي روحمم تو دل ِ

سرد گورآرامش نداره .    كاش مي دونستم چطور تونستي اينقدر سنگدل و بي انصاف

بشي ..  ولي با همه اينا خيلي دوستت دارم .

عزيزترينم تا وقتي كه زنده ام ، دروازه قلبم هميشه تنها به روي تو بازه و هميشه تنها

مرحم زندگيم بودي وهستي . و بر خلاف تو ، من تو رو از هيچ چيز محروم نميكنم و

تو هرلحظه كه اراده كني و دلت بخواد ميتوني مرحم و مراحمم باشي ..البته تواين مدت

كمي كه طاقت بيارم و بتونم زنده بمونم .

براي آخرين بار ، خدا كنه بباره

كه اين شب كويري پر بشه از ستاره

هميشه بودم و تو منو نديدي انگار

قلب منو شكستي براي آخرين بار ...

خدایـا خیلی هـا دلمو شکسـتن

دیگـه تحـمل نـدارم

شب بـیا باهـم بریم سراغشون، مـن نشونت میدم

تــو ببخـشـشون‬...

دل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید