ویرگول
ورودثبت نام
jinbo
jinbo
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

هرچی نوشتم دیگ ن؟

میش یسری کصشر رندوم پشت هم فقط برا اینکه چمیدونم دستم تند ش تو تایپ کردن یا ی همچینی چیزی

اره حلاصه امروزم مث روزای پیش میرم جلو دوس ندارم اینجوری باشه چ میش کرد بی پولی بی عاری زندکی تخمی کارای پشت هم ک خیلی زیادم هستن اره خلاصه انجامشون ک نمیدیدم همینجوری میذاریم بمونه برا همون فاکنیگ لحظه اخر جیگولم ک دست از سر صدا و میو میو برنمیداره نمیدونم چش کاش میشد بام حرف بزنه دردشو بگ ولی حتی بیش تر از ده ثانیه بغلم نمیمونه اره خلاصه حرف از بغل شد دلم برا بغلشم تنگ شده کاش ب خودش میگفتم ولی انگار ب تخمشه با اینکه میگ نیس بیخیال این فکرا اره خلاصه باید برم برا گزینش بخونم میدونم سخت نیس زودم تموم میش ولی استرسش عذابم میده الانم منتظر مث روزای پیش هیچوقت انقد منتظر نبودم ـالبته دروغ چرا برا جوابای کنکورم همین قد منتظر بودم

ینی الان شدی نتیحه کنکورم؟

پشمام ولی هر رابطه ای سحتیای خودش داره ناموسن من کیم ک چیزی بگ من فقط جلو میرم با جیزی ک دوست دارم باحسم احتمالا راضیم ازش بازمولی ی نمه خستم از انتظار با این خال خستکیه از پا در اوردن نیس میدونی فردا روز بهتریه همیشه همین بوده فکرم

البته راحب فردا پسفردا مطمئن نیستم اخه کی روزی ک درس خوندن توش بوده خوب بوده ک این روزا باشنـ

ی نمه هورنیم ولی کی نبودم شاید دلیل لاس زدن زیادن با ادما همینه مگ ن ک بمولا از قصد نیس یجپرایی غریضیه درسته میدونم بهونه هن ی نمه کنارش دارم نیارم نمیگم درست بشو نیس هست ولی خب تو کوشی؟

میدونم نبودنت ن تقصیر من ن تو ولی بیا قبول کنیم ی کوچولو هست دیگ حالا درسته نمیخام جیزی کردنت بندازم خب ببین دوستای تو حلومون نیگیرن حساسیتای تو جلومون گرفته باور کن حداقل میدوستیم بیش تر ببینم تو طول روز ولی خودت هی میگ ن فلانی هست فلانی ناراحت میش عهههه عههه. خب ناراحتی من چی پس

اره باشه خوابگاه مخیط مناسبی نیست ولی هستا. . . .

ببگذریم تو مبگی نیست قبول ولی دیگ حق اینکه یکوچولو بیش تر پیشت باشم ک دارمممم اگ حقم بیش تر از اون دوستای لوست نباشه کمتر ک نیییست

باشه قبول همه ایناااا قبول

چت چی چت ک میتونیم بکنیم نمیشه اینم؟؟

نانه بفرستم برات ینی؟ نامه هم بفرستم جواب میدی؟ ی اس ام اس ساده رو م جواب نمیدی

باشه باشه چشششم سعی میکنم درک کنم باید درک کنم رابطه درست ب درک کردنشه مگ ن هردو طرف عذاب میکشن

همینکه پاشدی اومدی کفتی خسته شدی دردش بیش تر از لذته اخخخخ ک چ تیری زدی ب قلبم ولی قبول نمیذارم دیگ بیش تر از این اذیت بشی باشه؟ فقط بمون بموووون با همه اینا بمون

ببین از کجا ب کجا رسیدم اره دیگ ته همه فکرام بازم تویی



...
...




دیگارّهبیش‌تر
some one
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید