ویرگول
ورودثبت نام
زهرا
زهرا
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

غم شدید

باید بنویسم اگه ننوسیم میمیرم و خفه میشم. این غم بدجور داره روی قلبم سنگینی میکنه.

پسر جذاب عضلانی هم با یکی دیگه بود و تموم این مدت من فقط یک سرگرمی مسخره و پیش پا افتاده براش بودم.

این واقعیت به قدری برایم دردآور هست که گاهی خودم رو گول میزنم شاید واقعا اینطور نیست در صورتی که همه شواهد و مدارک ثابت میکنن که همینطوره.

و من ساده و احمقانه باور داشتم که او تنهاست.

آخرین بار این حس رو وقتی داشتم که امیر من رو به خاطر سارا رها کرد. تلخ ترین روز زندگیم و امروز دوباره پسر جذاب که امیدوار بودم، التیامم میده، تلخ ترین احساسات عمرم رو برام زنده میکنه.

و من به ضعیف ترین نسخه خودم تبدیل میشم. ضعیف ترین و غمگین ترین زهرایی که میتونم باشم.

به موسیقی راک و متال روی آوردم. دوز سرترالینم رو بالاترین میزانی که ممکنه میرسونم.

این بار خودکشی نمیکنم. در کنار غم این یار همیشگی به زندگی تلخ و شکنجه آور ادامه میدم.




راک متالموسیقی راکغم
گاهی نوشتن تنها راهیه که میتونم با احساساتم صادق باشم و بفهمم چه حسی دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید