ویرگول
ورودثبت نام
محمد مهدی جوکار
محمد مهدی جوکار
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

note

سلام ، امروز یه ترکیب مختلف داریم از سلامتی تا درس و زندگی و هیجان !٫

چیزی که با داشتن اون دیگه خیلی از وسایل ها رو کنار می‌گذاریم

با پیشرفت تکنولوژی زندگی ماهم خیلی عوض شده دیگه انجام کارها سختی گذشته رو نداره
و احتیاجی به کامپیوتر و یا تایپ سخت نیس همه اینا با دستیار صوتی گوشی ها مخصوصا سامسونگ امکان پذیرشده سامسونگ نوت8

یه گوشی با ویژگی های عالی، چندتا از ویژگی های خوب نوت ۸ سامسونگ (سنسور اسکن مردمک چشم?،حسگرضربان قلب)از جمله ویژگی های مهمه این گوشیه،


پس از دوسال حدودا استفاده از گوشی با اینکه هر دفعه مدل جدید میاد ولی خیالم راحته چون یه گوشی رو انتخاب کرده بودم که پرچمدار بود هنوز بعضی از گوشی ها ویژگی های این گوشی رو ندارن، قدرتمند زیبا، صفحه نمایش عالی اصلا حرفی واسه گفتن باقی نمیزاره QHD+با پشتیبانی HDR10تصاویر زنده و رنگ ها واقعی هستن، زیر نور آفتاب عملکرد عالیه بدون هیچ سختی و مشکل صفحه معلوم میشه ، من از قبل فکر همه چی رو کردم ? هر موقع کتاب همراه نداشته باشم به قلم نوت هشت سامسونگ راحت نوت برداری میکنم این واقعا عالیه ، یکی دیگه از ویژگی هاش عکس برداری زیر آبه شاید بپرسید چطوری گوشی ضد آبه و توی عمق ۱.۵ متری هیچ مشکلی پیش نمیاد البته خیلی زیاده من دلم نمیاد گوشیمو زیر اب بزارم?

دوتا دوربین ۱۲+۱۲ مگا پیکسلی با زوم اپتیکال ۲برابری ، رم ۶ گیگابایتی با اجرای راحت هر برنامه و بازی،قلم ظریف و نت برداری حتی با قفل صفحه نمایش تا صد صفحه?وتجربه خاص استفاده از سری نوت سامسونگ واقعا عالیه باید امتحان کرد (:

تنها نکته منفی به نظر من اسکنر اثر انگشت بغل دوربینه که باعث کثیف شدن دوربین میشه

بعد لوگوی سامسونگ طوری ساخته بشه رنگ عوض کنه یا ال ای دی کوچکی داشته باشه هنگام شارژ روشن بشه عالیه

اما الان اسکنر ها به زیر صفحه‌ نمایش منتقل شدن که عالیه

سامسونگ یار قدیمی?

روایتگرباشنوتسامسونگقلم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید