ویرگول
ورودثبت نام
مادر
مادر
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

طاها و چرخه‌ی عمر اسباب بازی هاش و رویای من

طاها عاشق بازی کردن با اسباب بازی هاش هست. داستان از این قراره که عاشق ی اسباب بازی میشه. با کلی تلاش سعی میکنه اونو به دست بیاره. باید تلاش کنه، چون منو باباش سعی میکنیم ساده هر چیزی که میخواد در اختیارش نزاریم. خلاصه وقتی به دستش میاره معمولا ی دوره مشابه رو هر بار تجربه میکنه و تجربه میکنیم.


هفته اول: یک غرور وصف نشدنی داره از مالکیتش به اون اسباب بازی
هفته دوم: حسابی مشغول بازی باهاش هست و داره حسابی سناریوهای مختلف بازی رو باهاش امتحان میکنه.

هفته سوم: دیگه داره قدیمی میشه. سعی میکنه تنوع طلبیش رو با اشتراک اون بازی با دوستاش یا هر چیز دیگه جواب بده.

هفته چهارم: چه کنیم دیگه. کارش با اون اسباب بازی تموم شده ولی ی مهندس چموش توی ژن‌های بچه‌ام هست که بعد از بازی با اسباب بازی‌ هاش میره سراغ کالبد شکافیشون تا ببینه توی این بازی ها چی هست!!! داستان های عجیبی پشت این دمونتاژها و تجربیات طاها هست که بعدن باید براتون در موردشون صحبت کنم.

و درنهایت هفته پنجم: حالا دیگه داره بهمون یواش یواش گیر میده که من فلان چیز رو میخوام و باید به فکر خرید ی اسباب بازی دیگه براش باشیم.

اینکه هر مرحله رو هفته به هفته نوشتم مشخصا به این معنی نیست که واقعا ی هفته طول میکشه!! ی وقتایی ی مرحله 2 روز هست و ی وقتایی هم 2 ماه، ولی دیگه من به خاطر ظاهر متن این کار رو کردم. شما به بزرگی خودتون ببخشید دیگه :)

البته من بازی های طاها رو عمدتا از فروشگاه اینترنتی اسباب بازی هویو خرید میکنم. البته دلایلم برای خرید از هویو خیلی زیاد هست و حتما توی ی متن دیگه مفصل در موردش مینویسم ولی امروز با ی هدفی این متن رو نوشتم که مربوط میشه به هویو.

هویو توی این دو هفته (نیمه دوم دی ماه 1400 ) داره سود تمام فروشش رو اختصاص میده به خرید اسباب بازی و ارسال برای چندتا روستای محروم توی کشور. این کار خیلی منو توی فکر فرو برد، اگه ما برای طاها نمیتونستیم اسباب بازی بخریم واقعا طاها اینقدر تجربه زیسته داشت؟!!! واقعا اینقدر بچم مشغول بازی بود!! اینقدر من به عنوان مامانش قربون و صدقه توانایی هاش می رفتم؟!! و هزارتا سوال دیگه ...

من عاشق نوشتن هستم و بودم ولی هیچ وقت دست به عمل نزده بودم. این اتفاق شد ی بهونه که بیام و ی صفحه توی ویرگول بسازم و بدون هیچ چشم داشتی به عنوان سفیر هویو توی ویرگول در مورد دغدغه های مشترکم با هویو و تجربیات خریدم از هویو بنویسم.

ممنونم از هویو و انرژی مثبت این برند که با پیام کمپینش بهونه ای شد تا من شروع کنم به نوشتن و حرکت کردن به سمت رویام.

رویای من نوشتن در مورد کودکان و مادرانشونه :)

اسباب بازیهویومادرهدفخرید اسباب بازی
سفیر برند هویو؛ مادری که در مورد کودکان، بازی و عدالت آموزشی برای کودکان می‌نویسد..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید