ویرگول
ورودثبت نام
‌‌‌
‌‌‌𝔓𝔢𝔬𝔭𝔩𝔢 𝔞𝔯𝔢 𝔣𝔬𝔯𝔤𝔦𝔳𝔢𝔫, 𝔟𝔲𝔱 𝔱𝔥𝔢𝔦𝔯 𝔭𝔩𝔞𝔠𝔢 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔫𝔬𝔱 𝔟𝔢 𝔯𝔢𝔱𝔲𝔯𝔫𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔱𝔥𝔢𝔪...
‌‌‌
‌‌‌
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دلی

نه اینکه دیگه حوصله آدمای جدید رو نداشته باشم یا تنهایی رو به یه اکیپ باحال ترجیح بدم ؛ نه!

راستش این اواخر اونقدر آدمای اشتباهی رو تجربه کردم که ناخواسته سعی میکنم از آدمای جدید دوری کنم ؛ تا حد ممکن فاصلمو باهاشون حفظ کنم .

انقد عوض شدن آدما رو تو یه مدت کوتاه دیدم که دیگه انرژی ای برای غصه خوردن و ناراحت بودن رو ندارم ..

این روزا شاید آدمای کمی رو دور برم داشته باشم که نگرانم بشن یا باهاشون صحبت کنم اما خوب در عوضش حالم خوبه !

سعی میکنم زندگیمو کنم و بهترین ورژن خودم باشم و کم کم خودمو پیدا کنم .

اون منی که به حرفا و کارای خیلی از آدما اهمیت میداد

خیلی وقته دیگه کنسله !

۱
۰
‌‌‌
‌‌‌
𝔓𝔢𝔬𝔭𝔩𝔢 𝔞𝔯𝔢 𝔣𝔬𝔯𝔤𝔦𝔳𝔢𝔫, 𝔟𝔲𝔱 𝔱𝔥𝔢𝔦𝔯 𝔭𝔩𝔞𝔠𝔢 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔫𝔬𝔱 𝔟𝔢 𝔯𝔢𝔱𝔲𝔯𝔫𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔱𝔥𝔢𝔪...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید