ویرگول
ورودثبت نام
حمیدرضا رضوانی اول
حمیدرضا رضوانی اول
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

افسون

وقتی روبرویم نشست برای لحظاتی فراموش کردم آمده تا کتابش را چاپ کنم. احساس کردم در یک همایش انگیزشی سخنان سخنرانی را میشنوم که من را دعوت میکند به یک زندگی بهتر.

افسانه ابرادی
افسانه ابرادی

افسانه ابرادی متولد ۱۳۷۰ خورشیدی است و کتاب معجزه کلماتش که شامل مجموعه اشعاری انگیزشی است در بهار ۱۳۹۸ توسط نشر آرسس به چاپ رسید.

معجزه کلمات
معجزه کلمات

حالا دو سال پس از چاپ کتابش وقتی از او میخواهم کتابش را توصیف کند اینگونه برایم مینویسد:

احساس میکنم نوشتن یک کتاب می تونه مثل این باشه که زایش افکارت به عنوان فرزندی از ذهن و روحت باشه،چون آنچه که را تو میبینی با احساست تلفیق میکنی و به تولد درمیاوری،مطمئنن اولین اثر من شامل کاستی های هم هست اما برای شروع خلق آفرینش بیشتر از ذهنم نیازمند پذیرش گرم و صمیمانه شما دوستان هست.با احترام افسانه?

گر چه دوست داشتم کتاب دوم افسون را هم چاپ کنم اما از اشعاری که در فضای مجازی میگذارد و گاهی بدون نام بردن از اسمش سر از جاهای دیگر در می آورد هم لذت میبرم.

حمیدرضا رضوانی اول. نویسنده و مدیر مسئول انتشارات آرسس



کتابانگیزشیآرسس چاپافسانه ابرادیافسون‌
سی سال زیر زمین ریشه می دواندم. حالا وقت بیرون آمدن است...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید