ویرگول
ورودثبت نام
آروشا دریاباری
آروشا دریاباری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

آروشا دریاباری مشاور درمانی

از اونجایی که با پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات نیاز آدم ها به درمان و بیمارستان کمتر نشده و حتی شاید بیشتر هم شده باشه رسیدیم به مرحله ای که پیدا کردن بیمارستان مناسب و پزشک ماهر و باتجربه به معضل بزرگی تبدیل شده

من آروشا دریاباری تصمیم گرفتم در حوزه درمانی تاثیر گذار باشم درست زمانی که خانم۴۵ًساله با وزن بالا با تجربه عمل قلب باز کاملا ب صورت تصادفی ب بیمارستان مراجعه کرد و گفت اومدم بیرون زدگی نافم رو عمل کنم

با کمال تعجب سعی کردم آرامشمو حفظ کنم و راهنماییشون کنم

من: تجربه جراحی تو این بیمارستانو داشتین

مددجو:خیر

من: پزشک خاصی رو مد نظرتون دارین؟

مددجو:خیر

درمورد خطرات و عوارض جراحی اطلاعات دارید

مددجو:خیر

با اطرافیان راجع ب تجربه های خوب و بد بیمارستانی صحبت کردین؟

مددجو:خیر اما متوجه شدم بیمه تکمیلی منو قبول میکنید اومدم اینجا

جونم براتون بگه با خودم گفتم ایشون هم از عزیزان من

خانوم عزیز شما علائمی ک نیاز ب درمان اورژانسی داشته باشه احساس نمیکنید مهمتر از اون شما اطلاعی از همکاری با جراحان و پزشکان اینجا ندارید فقط بحث بیمه تکمیلی نیست صحبت سلامتی شماست

خلاصه بگذریم ک چقدر با بیمارستانای مختلف تماس گرفتم و پزشکای محترم و ماهری ک میشناختم رو بررسی کردیم تا ایشون بتونن انتخاب درست تری داشته باشن مددجوی محترم ب همراه همسر ودخترشون بسیار محترم بوده و کمال تشکر رو ب جا آوردن از من و من ک خوشحال

وراضی از وظیفه ای که انجام داده بودم ❤️امیدوارم هرجایی هستند سلامت و راضی از مشاوره با من باشند

بیمه تکمیلیبیمارستانتجربهدرمانآروشا دریاباری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید