ویرگول
ورودثبت نام
zahra._.(:
zahra._.(:
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

تکواندو

سلام،میخوام به عنوان یه تکواندو کار براتون بنویسم?

وقتی که رفتم ثبت نام کنم فقط ۸ سالم بود و دوم ابتدایی میخوندم ،یادمه اولش رفته بودم کلاس دفاع شخصی ثبت نام کنم چون تا اون موقع هیچ آشنایی با ورزش نداشتم

اما همونجا یهو با ورزش تکواندو آشنا شدم و خیلی خوشم اومد

از اون موقع تا الان اصلا ورزش و نزاشتم زمین و الان کمر قرمز تکواندو دارم و تقربیا یه سال دیگه کمر مشکیو میگیرم

حالا بگم براتون که چرا قرمزم? چون تقریبا دوسال به خاطر بعضی اتفاقا نشد که برم باشگاه و متسفانه توی کمر قرمز موندم و وقتی که بعد از دوسال دوباره رفتم باشگاه دیدم همه دوستام کمر سیاهشونو گرفتن حتی دان ۲ دارن

و یکم ناراحت شدم در واقع بخاطر اینکه،اگه منم مرتب میرفتم باشگاه الان کمر سیاه داشتم

(اما مامانم میگه که نا شکری نکنم مهمه اینه که ادم سالم باشه)?

البته حرف درستی میزنه

خلاصه...

تازه یه دو سه هفته ای میشه که دوباره میرم باشگاه

اما دو روزه که پام در اومده ? و از تمرینات موندم

هر چقدر از علاقم به رشته ورزشی تکواندو بگم بازم کمه و رفته رفته علاقم بیشتر میشه

وقتایی که تو باشگاه تمرین میکنم،کل ناراحتی هام،دغدغه هام،استرس،و کلا همه چی ازم دور میشه

خیلی ارامش میگیرم

ارامش واسه ادما متفاوته،منم اینجوری به ارامش میرسم?

تو کامنتا بگید که شما به چه ورزش هایی علاقه دارید؟

??‍♀️✨

تکواندوورزش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید