ویرگول
ورودثبت نام
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

کلبه کوچکم را دوست دارم.

..?
..?
مکان مورد علاقه ام فقط طبیعت هست...
مکان مورد علاقه ام فقط طبیعت هست...
?♡
?♡



کلبه کوچکم را دوست دارم...

دلم کسی را میخواد ...

کسی که از جنس خودم باشد...

دل شیشه ای ...

خوش قلب..

مهربان ...

ساده...

نگاهش مث نگاه خودم ستاره باران ...

دستانش کمی سردتر...

گونه هایش بارانی ...

دلم یک ساده دل میخواد مثل دل ساده خودم...


نمیخوام ‌مجنون باشد سر به بیابان بگذارد ...

نمیخوام سوار بر اسب سفید باشد...

فقط و فقط غریب و آشنا میخوام با پای پیاده...

قلب کوچکش در دستش باشد ...

چشمانش ستاره باران باشد...

کلبه کوچکم را دوست دارم....

و اما اگر این کلبه کوچکم در قلب او باشد...


گاهی دلم یک کلبه میخواد...

کنار دریا و یا نه وسط جنگل...

در میان درختان چنار ...

یه چای و کتاب ، حافظ و خیام ...

یه دنیا سکوت...

یک آرامش ابدی ...

یه دوستت دارم ساده ...

و دیگر هیچ و هیچ و هیچ...

کلبه کوچکم را دوست دارم...

کلبه کوچکم را دوست دارم...

کلبه کوچکم را دوست دارم...



و اما دیگر نه کلبه رو دوست دارم نه تو را ...

به حس و بی حس...

قشنگ ترین راهش هم همين است...



☆☆niloofr ☆☆



26\6\1402

شهر

یو

ر



عاشقانهکلبهحس خوبدر نهایت خوش تر در نبودت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید